آخرین عناوین

پنجشنبه 11 خرداد 1396-8:56 کد خبر:43368

در سیزدهمین جلسه اصلاح طلبان استان مازندران چه گذشت !؟

انتقاد اصلاح طلبان مازندران از مدیریت استان!!!؟

رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان گفت: مدیران دولتی در استان بزرگترین ضربه را به روحانی زدند،در انتخاب مدیران استان مازندران باید بازنگری شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی خبر،سیزدهمین جلسه شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان مازندران برگزار شد، در این جلسه مهدی احمدی فولادی رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان مازندران با اشاره به اینکه بعضی مدیران استان در انتخابات اخیر برای رئیسی کار کردند ، اظهار داشت:در انتخاب مدیران استان مازندران باید بازنگری شود.

وی ادامه داد: مدیران دولتی در استان بزرگترین ضربه را به روحانی زدند.

براساس این گزارش، احمدی فولادی با تاکید بر اینکه حضور پرشور اصلاح طلبان در عرصه انتخابات در راستای تقویت نظام است ، اظهار داشت: بزرگان اصلاح طلب در پسا انتخابات کنار نکشند تا افرادی که برای روحانی زحمتی نکشیدند مسئولیت نگیرند.

همچنین ماه سلطان کاشی دبیر حزب زنان نواندیش نیز در این جلسه با اشاره به انتخابات شورای شهر ساری اظهار داشت:اگر انتخابات شورای شهر ساری تائید شود ، افراد تشکیلاتی دلسرد خواهند شد و مشارکت در انتخابات بعدی به شدت پایین خواهد آمد.

وی ادامه داد:شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان مازندران باید در موضوع تخلفات انتخابات شورای شهر ساری ورود پیدا می کرد .

کاشی افزود:سکوت در برار انتخابات شورای شهر ساری ، بها دادن به افرادی است که با پول و رشوه به دنبال مسئولیت هستند.

اسفندیار عشوری دبیر حزب کارگزاران مازندران نیز اظهار داشت:هر فرد نتیجه انتخابات ریاست جمهوری را  به پای خودش ننویسد.

عشوری خرید و فروش آرا در انتخابات شورای شهر ساری را فاجعه دانست و افزود:به دلیل اینکه در بستن لیست امید در ساری تصمیم گیری درستی انجام نشد ، این لیست شکست خورد.

عشوری تصریح کرد :‌بعضی افراد به اسم اصلاح طلبی در انتخابات شورای شهر ساری اقداماتی انجام دادند که به این جریان ضربه زد.

همچنین رضا ستاری دبیر انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه های مازندران نیز اظهار داشت:انتخاباتی که در ساری برگزار شد در شان یک انتخابات دموکراتیک نبود.

وی ادامه داد: ارائه لیست برای شهر ساری به دلیل بعضی مسائلی مانند قبیله ای بودن اشتباه بود.

ستاری تصریح کرد :افراد اصلاح طلبی که در شهرهای مازندران رای آوردند اگر در لیست امید هم نبودند باز هم رای می آوردند.

وی با تاکید بر اینکه در بسیاری از شهرای مازندران در بستن لیست امید به شاخص های اصلی توجه نشد ، افزود : افراد بزرگ ، افکار بزرگ دارند لذا در حال حاضر تقویت احزاب و جامه مدنی نیاز ضروری جامعه می باشد.

برپایه این گزارش ، جواد حق نظر دبیر حزب اتحاد ملت مازندران نیز اظهار داشت:جریان مخالف با تمام قوا ایستاد تا روحانی رای نیاورد ولی مردم مسیر دیگری را انتخاب کردند.

وی با تاکید بر اینکه در بسیاری از روستاهای مازندران هم روحانی رای اول را به دست آورد، اظهار داشت : حفظ کردن رای مردم در 4 سال آینده مهم تر از به دست آوردن آنها می باشد.

حق نظر افزود: اگر به صورت تشکیلاتی عمل می کردیم در انتخابات شوراها هم موفق می شدیم.

قائم مقام شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان مازندران نیز در این جلسه افزود:شخصیت های اصلاح طلب در موفقیت آقای روحانی در مازندران نقش پررنگی داشتند.

علی اکبر بهمنش با تقدیر از مردم مازندران که بار دیگر حماسه سیاسی را در 29 اردیبهشت رقم زدند ، اظهار داشت:بعضی عزل و نصب ها در استان مازندران بر خلاف تفکر دولت تدبیرو امید است.

وی با انتقاد از انتصاب یک مدیر اصولگرا و حامی رئیسی به عنوان فرماندار شهرستان آمل ، تصریح کرد:اعتراض چهره های حامی دولت در شهرستان آمل به گوش رئیس جمهور خواهد رسید.

رئیس ستاد حامیان مردمی دولت (حمد) در مازندران با تاکید بر اینکه مردم مازندران در سخت ترین شرایط پای صندوق های رای آمدند و به روحانی رای دادند ، اظهار داشت:بسیاری در استان مازندران همراه آقای روحانی نبودند.

در پایان این جلسه مراسم پرشور تقدیر از اعضای ستادهای 5 گانه حامی روحانی در مازندران با همت ستاد حامیان مردمی دولت (حمد) برگزار شد، در این مراسم که  با افطار دهی به روزه داران آغاز شد ، بیش از 600 شخصیت برجسته اصلاح طلب مازندران حضور داشتند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :