آخرین عناوین

پنجشنبه 11 خرداد 1396-9:0 کد خبر:43369

سخنگوی فراکسیون امید اعلام کرد:

یوسف نژاد به قیمت از دست دادن هیات رییسه پای اخلاق ایستاد

سخنگوی فراکسیون امید مجلس گفت: کاندیداتوری یوسف‌نژاد با کسب تکلیف از عارف انجام شد و وی نشان داد که به قیمت از دست دادن کرسی هیئت رییسه به تعهدش پایبند است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از ایسنا، سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار اخباری درباره کاندیداتوری علی‌اصغر یوسف‌نژاد در انتخابات امروز (چهارشنبه) هیئت رییسه مجلس گفت:کاندیداتوری وی با کسب تکلیف از عارف رئیس فراکسیون امید انجام شده است.

بهرام پارسایی اظهار کرد:در جریان انتخابات هیئت رییسه مجلس اخبار و تصاویری از یوسف نژاد منتشر شد که قدری بداخلاقی در آن صورت گرفت در حالی که انتظار می‌رود رسانه‌ها به اخلاق رسانه‌ای پایبند باشند.

وی افزود: یوسف‌نژاد به رای مجمع عمومی فراکسیون امید در مورد معرفی گزینه‌های فراکسیون برای هیئت رییسه تمکین کرد و در صحن علنی مجلس هم نشان داد که به قیمت از دست دادن کرسی هیئت رییسه به تعهدش پایبند است ما و عارف ایشان را به عنوان یک فرد اخلاقی می‌شناسیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس اضافه کرد: یوسف نژاد در صحن مجلس و پس از این که نمایندگان دیگر (برخی اعضای فراکسیون امید) او را به عنوان کاندیدای دبیری هیئت رییسه معرفی کردند از عارف کسب تکلیف کرد که عارف هم به ایشان گفت چون بقیه از این تفاهم عبور کردند شما هم کاندیدا شوید اگر چه آقایان عارف و یوسف نژاد اعتقادی به عبور از این عهد و پیمان نداشتند و فراکسیون امید هم نشان داد در این عهدشکنی پیشگام نمی‌شود.

سخنگوی فراکسیون امید در پایان با بیان این که بیشترین انسجام بین اعضای فراکسیون امید وجود دارد، گفت: متاسفانه شاهد این هستیم که دیگران برای پوشش خود دست به تخریب آقایان عارف و یوسف‌نژاد زدند که به آنها توصیه می‌شود به اخلاق پایبند باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :