آخرین عناوین

پنجشنبه 11 خرداد 1396-9:4 کد خبر:43370

معاون استاندار مازندران خبر داد:

ادامه بررسی انتخابات شورای شهر ساری و سلمان‌شهر/نتایج در آینده نزدیک اعلام می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: براساس قانون نتایج بررسی‌ها و چگونگی صحت انتخابات در دو حوزه انتخابیه ساری و سلمان‌شهر در آینده نزدیک اعلام می‌شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،علیرضا یونسی با اشاره به تأیید صحت انتخابات شورای شهر در بیشتر شهرهای استان، اظهار کرد:مازندران 58 شهر دارد و صحت انتخابات در بیشتر شهرها تأیید شد.

وی افزود:تأیید صلاحیت‌ها با بررسی وضعیت انتخابات انجام شد همچنین در این بین بسیاری از شکایات اعلام شده در شهرها و روستاها ارائه و رسیدگی شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تصریح کرد: تأیید صلاحیت در بیشتر شهرهای مازندران انجام شد جز دو حوزه انتخابیه ساری و سلمان‌شهر که هیأت نظارت بر انتخابات استان با هماهنگی مرکز در آینده نزدیک در مورد آن تعیین تکلیف می‌کنند.

این مسئول ادامه داد:با عمل در چارچوب قانون بررسی انتخابات این دو حوزه در حال بررسی بوده تا نظر قطعی و نهایی براساس موازین قانونی هیأت نظارت بر انتخابات اعلام شود.

یونسی با اعلام اینکه براساس قانون با اعلام نظر هیأت اجرایی، در شهرستان‌ها پنج روز و هیأت نظارت بر انتخابات در استان 15 روز فرصت دارند تا شکایات را رسیدگی کنند، بیان کرد:امید داریم طی روزهای آینده صحت انتخابات در این دو حوزه رسیدگی و اعمال نتیجه نهایی شود.

وی با اشاره به اینکه همه موظف هستیم تا به قانون احترام گذاشته و به آن عمل کنیم، گفت:مردم در انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاها شکوه‌ مندانه حاضر شدند و مشارکت حداکثری داشتند پس باید با عمل به نص صریح قانون اعلام نتیجه کرده و آن را به مردم اعلام کنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :