آخرین عناوین

پنجشنبه 11 خرداد 1396-9:8 کد خبر:43371

سقوط و واژگونی خودرو زانتیا در كانال آب

آتش نشانان ساری تنها سرنشین خودرو زانتيا را که به دلیل واژگونی به کانال آب سقوط کرده بود، از خودرو خارج کردند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از باشگاه خبرنگاران، ايرج حسن نژاد مسئول ايستگاه ۳ سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی شهرداری ساری گفت: ساعت ۴۱ دقيقه بامداد امروز طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی ساری اين حادثه گزارش شد كه بلا فاصله ستاد فرماندهی عمليات، آتش نشانان ايستگاه ۳ و نجات گران ايستگاه يك را به محل حادثه اعزام كرد.

وی افزود: اين حادثه در جاده جويبار بعد از كشتار گاه صنعتی در حالی رويداد كه خودرو زانتيا در حال گذر از مسير اصلی به علت نامعلومی از مسير منحرف و به كانال آب كنار جاده سقوط كرد و واژگون شد.

مسئول ايستگاه ۳ سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی شهرداری ساری گفت: با تلاش آتش نشانان راننده خودرو كه تنها سرنشين آن بوده از خودرو خارج و جهت اقدامات درمانی به عوامل اورژانس تحويل داده شد.

حسن نژاد افزود: آتش نشانان با ايمن سازی محل حادثه و تحويل خودروی آسيب ديده به عوامل پليس ۱۱۰ به ماموريت خود خاتمه دادند.

وی با تاكيد بر رعايت قوانين راهنمايی و رانندگی و رعايت موارد ايمنی از سوی رانندگان ، به رانندگان موارد ذيل را توصيه کرد.

در هنگام رانندگی با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی کنید.

سبقت مجاز و مطمئنه داشته باشيد.

قبل از رانندگی استراحت كافی داشته باشيد تا در هنگام رانندگی دچار خواب آلودگی نشويد.

از هرگونه مكالمه با تلفن همراه در حين رانندگی خودداری کنید.

بستن كمربند ايمنی در هنگام رانندگی ضروری است.

از سالم بودن وايمنی وسايل نقليه خود اطمينان داشته باشيد.

تجهيز خودرو به خاموش كننده دستی لازم است و استفاده از آن در لحظات اوليه وقوع حادثه آتش سوزی كمك موثری در كاهش خسارت می کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :