آخرین عناوین

پنجشنبه 27 آذر 1393-14:21 کد خبر:4338

مردودی مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در عملکردی دیگر:

رییس اداره ورزش و جوانان ساری تغییر کرد/پیروزی مدیر کل بر نمایندگان ساری

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در اقدامی قابل تامل و سیاسی نسبت به تغییر رییس ورزش و جوانان ساری اقدام کرد.


به گزارش خزرخبر،حبیب حسین زادگان که پس از انتصاب به عنوان مدیر کل ،در بسیاری از عملکرد های خود از سوی نمایندگان،کارشناسان و مسئولین نمره مردودی گرفته است رییس توانمند و مجرب ورزش و جوانان ساری را در اقدامی قابل تامل و سیاسی تغییر داد.

بر پایه این گزارش،دو نماینده پر ادعای ساری در مجلس شورای اسلامی که تاکنون فقط با ادعاهای خود توانستند فعالیت نمایند و عملا نتوانسته اند حمایت های لازم را از مدیران ساروی در ساری و استان داشته باشند نیز به علت هایی که برای همه مردم روشن است نتوانسته اند نسبت به جلوگیری از تغییرمدیری ساروی و توانمند اقدام نمایند.

خبرهای رسیده حاکی از آن است که چون دو نماینده ساری انتقادهایی را نسبت به عملکرد این مدیرکل داشته اند ،حسین زادگان نیز جهت مقابله با این دو نماینده،نسبت به تغییر رییس اداره ورزش و جوانان ساری که به ظاهر حمایت دو نماینده را همراه خود داشته است اقدام نمود.

حسین دلیلی رییس جدید ورزش و جوانان ساری نیز که در مدیریت خود در شهرهای قبلی نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و انتقادهایی بیش از مدیر کل خود را داشته است به سمت رییس اداره ورزش و جوانان ساری منصوب شد و حسین بریمانی نیز از این سمت خداحافظی نمود.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شایسته
    شنبه 29 آذر 1393-11:59


    آقای حسین زادگان که برای مدیر کل شدن لابی بچه شهر و ساروی بازی راه انداخته بودید چه شد که حالا تصمیم گرفتید یکی از مدیران کارآمد که پرونده اش برای هیچکسی پوشیده نیست را برکنار کنید آنهم با آن وضع فجیع!!!
    این تصمیم دهن بینانه و غیرکارشناسانه شما بدون شک به یادگار در کارنامه سیاسی کاری های شما بجا خواهد ماند

    • عادل روحی
      پنجشنبه 27 آذر 1393-22:29


      این اقا در اوایل انتصاب وقتی به دیدار ایشان رفتیم گفت من اقای بریمانی را از دیرباز می شناسم و به عملکرد خوب وی واقف هستم و وی را حفظ می کنم ویا ارتقا درجه می دهم این سخنان در حضور یک قهرمان ملی که برای ثبت رکورد مشت زنی در گینس به همراه اینجانب و یک خبرنگار سایت مازند اسپرت بود بیان کرد امروز می بینیم قول و فعل این اقا با عقل سازوگار ندارد و نمی توان اینده روشنی از وی داشت