آخرین عناوین

جمعه 13 تير 1393-16:26 کد خبر:434

با پیشنهاد شهردار و موافقت شورای شهر ساری صورت گرفت

کمک 130 میلیون تومانی شهرداری ساری به ستاد دیه استان

با پیشنهاد شهردار ساری و موافقت اعضای شورای شهر ساری ،130میلیون تومام به ستاد دیه استان تعلق گرفت.


به گزارش خزرخبر،مسعود پیری عضو شورای شهر ساری در حاشیه برگزاری جشن گلریزان افزود:از آنجاییکه شهردار و شورای شهر ساری در اقدامات عام المنفعه همیشه پیشقدم بوده اند ،بار دیگر نیز شهردار ساری پیشنهاد کمک به ستاد دیه استان و آزاد نمودن چند زندانی محتاج را به شورای شهر اعلام کرد که با موافقت و مصوب اعضای شورا گرار گرفت.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای شهر ساری مبلغ 50 میلیون تومان بابت آزاد نمودن زنان زندانی،60میلیون تومان کمک به ستاد دیه استان(ماهانه 5میلیون تومان)،10 میلیون تومان به زندان ساری،10 میلیون تومان هم امشب نقدا پرداخت شد اظهار داشت:امیدواریم تمام زندانیان غیر عمد هر چه زودتر آزاد شوند.

پیری همچنین از افرادی که توانایی مالی دارند درخواست نمود تا در این ماه مبارک و عزیز،در جهت کمک به آزاد سازی زندانیان پیشقدم شوند.

بر پایه این گزارش علیجان شمشیربند رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری نیز که در این جشن حضور داشت طی سخنانی گفت:مبلغ 50میلیون تومان برای آزاد کردن زنان زندانی ساروی از سوی کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری پیشنهاد شد که به تصویب اعضای شورای شهر رسیده و جهت پرداخت به شهردار ابلاغ شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :