آخرین عناوین

شنبه 13 خرداد 1396-11:33 کد خبر:43403

وضعیت نگران کننده‌ی شهرداری های مازندران !!!

عملکرد نگران کننده‌ی شهرداری های مازندران و خواب معاون عمرانی استاندار و مدیرکل امور شهری استانداری

این روزها اخبار خوبی از اکثر شهرداری های استان مازندران به گوش نمی رسد، بعضی آقایان بیشتر به فکر ابقای خود هستند و شهرداری ها را به حال خود رها کرده اند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی خبر، این روزها اخبار خوبی از اکثر شهرداری های استان مازندران به گوش نمی رسد.

براساس این گزارش،از اکثر شهرداری ها خبر می رسد در صورتیکه بسیاری از کارگران به حق و حقوق خود نرسیده اند ، بعضی آقایان شهردار به دنبال سیاسی کاری و ابقای خود هستند و شهرداری ها را به حال خود رها کرده اند.

از سوی دیگر در بعضی شهرداری ها هم استخدام فله ای بستگان و آشنایان شهرداران و اعضای دوره چهارم شوراهای شهر در حال انجام است.

ضمن اینکه استخدام یک شهردار در شهرداری شهر دیگر نیز از جمله اخباری است که صحت آن تائید شده است.

در برابر اوضاع نگران کننده ای که شهرداری ها دارند ، به نظر می رسد معاون عمرانی استاندار و مدیرکل امور شهری استانداری یا در خواب هستند و یا خود را به خواب زده اند.

این روزها اگر به اکثر شهرهای مازندران بروید ، کمتر پروژه ی عمرانی به چشمتان خواهد خورد که توسط شهرداری ها در حال انجام باشند و به نظر می رسد شهرداران مازندران بیشتر از آنکه به فکر خدمت به مردم و پرداخت حقوق کارگران و کارمندان باشند به دنبال تثبیت جایگاه خود و اقوامشان هستند.

در هر صورت اکثر مردم  مازندران از استاندار آینده ی این استان انتظار دارند در حوزه نظارت بر فعالیت شهرداری ها با انتخاب مدیرانی دلسوز و پا به کار ، جلوی اقدامات نگران کننده و پوپولیستی اکثر شهرداران مازندران را بگیرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :