آخرین عناوین

شنبه 13 خرداد 1396-16:53 کد خبر:43410

با حکم مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کشور صورت گرفت:

انتصاب سرپرست جدید اداره کل کانون پرورش فکری مازندران

با حکم مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کشور، سرپرست جدید اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران منصوب شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، با حکم علیرضا حاجیان زاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کشور، محمدعلی یزدان شناس به عنوان سرپرست اداره کل کانون مازندران منصوب شد.

براساس این گزارش،در آیین تودیع و معارفه ای که به همین منظور با حضور معاون فرهنگی، مشاور اجرایی مدیر عامل و کارکنان اداره کل کانون مازندران و همچنین برخی از مسئولین دستگاه های اداری در سالن شهید حدادی این اداره کل برگزار شد؛ از هشت سال خدمات ارزنده مدیر کل سابق این کانون تقدیر شد.

رضا قمرزاده، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور ضمن تکریم از مدیر کل سابق این کانون و ظرفیت موثر وی در انجام امور، با بیان اینکه برخی رفت و آمدن ها تاثیری بر جای می گذارند که تا زمان وجود بشر، ماندگارند؛ گفت: برخی رفتن ها هم  به گونه ای است که تاثیری بر جای نخواهد گذاشت،ولی رفتنی خوب است که جاودان باشد و آثار پربرکت بر جای نهد.

رضا قمرزاده با اشاره به سخنان رهبری که فرمودند: انقلاب بی نام امام خمینی (ره)در جایی شناخته شده نیست،افزود: رفتن شهدای ۱۵خرداد سال ۴۲آثاری جاودانه ای دارد و همیشه از برکات آثار آن  بهره مند می شویم.

وی با بیان اینکه قاسم عزیززاده گرجی آثار جادانی از خود برجای گذاشته است،اضافه کرد: دعاهای بسیاری پشت سر او هست و درواقع این آیین، مراسم تجلیل از اخلاق و اقدامات وی است.

در ابتدای این آیین قاسم عزیززاده گرجی با تشکر از همه مسئولان استانی و همکاران اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران به بیان شرح کوتاهی از فعالیت های صورت گرفته در طول ۸سال گذشته پرداخت.

مدیرکل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با بیان اینکه احداث مرکز فرهنگی هنری شهرستان فریدونکنار ،محمودآباد و چالوس ۲و ۳ وساختمان اداره کل از اقدامات انجام شده است،گفت:راه اندازی و افزایش کتابخانه سیار از ۱به ۴نهاد و افتتاح مرکز نجوم از دیگر فعالیت های صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار و زمین مناسب برای مرکز کانون پرورش فکری نشتارود اختصاص یافته است،اضافه کرد: با هدف به روز بودن و افزایش توانمندی مربیان اقدام به برگزاری دوره های آموزشی کردیم.

گرجی با اشاره به  برنامه ریزی سال۹۶ کانون مازندران با حفظ رویکرد علمی، افزود:همراه با پشتیبانی اداری و مالی از ۳۰ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سعی داشتیم تا همکارانمان در مراکز دغدغه تامین منابع مالی نداشته باشند.

مدیرکل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با اشاره به اینکه اعتقاد به تعامل و حضور مستمر کانون در جلسات استانداری وسایر جلسات تخصصی داشتیم،اضافه کرد: فعالیت هایی که انجام دادیم جزو وظایف ما بود.

وی گفت:شأن ما در نظام جمهوری اسلامی ایران ، شأن سربازی است و ما سرباز نظام هستیم و هر کجا فعالیت کنیم با همین نگاه است وبابت این توفیق خداوند علیم و حکیم را سپاسگزاریم.

گرجی با بیان اینکه فعالیت در حوزه کودک و نوجوان نیازمند داشتن انگیزه و مهارت است،افزود:توفیقاتی که در طول چندسال در سطح ملی  و استانی به دست آمد را مدیون تلاش های صادقانه همکاران متدین و خوش ذوق استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه کانون مکان مهارت اندوزی است،گفت:با توجه به اینکه ماهیت نظام و کشور ما اسلامی است، کانون در حوزه خلق آفرینش های هنری و ادبی فعالیت خوبی داشته است.

مدیرکل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران افزود:گسترش فرهنگ ایثار،آشنایی کودکان با مفاخر استان در قالب معرفی شخصیت و سایرفعالیت های مناسب می تواند روح خودباوری را در کودکان و نوجوانان به کمال برساند.

سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران نیز در این آیین  با بیان تسلیت رحلت امام خمینی (ره) با سپاس از اعتماد مدیر عامل کانون و مجموعه معاونین و مشاورین کانون به بیان برنامه های خود پرداخت.

محمدعلی یزدان شناس با اعتقاد به خردجمعی و ایجاد فضای نشاط وهمدلی، ابراز خرسندی کرد: با استفاده از توان و ذوق فرهنگی، هنری و ادبی مربیان کانون، کارشناسان و مجموعه ی همکاران این اداره کل بتوان گام های موثر و ماندگاری در راستای اهداف ارزشمند کانون و آتیه سازان این خانه مهربانی برداشته شود.

وی عملیاتی کردن توصیه ها و انتظارات راهبردی مدیر عامل، کیفیت بخشی به فعالیت ها و افزایش تعاملات برون سازمانی را از مهمترین برنامه های خود در کانون پرورش فکری مازندران عنوان کرد.

یزدانشناس در عین حال، معرفی توانمندی های کانون برای تربیت نسلی خلاق و اندیشمند برای آینده ایران اسلامی، توانمند سازی بیش از پیش مراکز فرهنگی و هنری و افزایش انگیزه  برای کار و تلاش بیشتر در کانون را از دیگر موارد مورد اهتمام خود در این مسوولیت جدید عنوان کرد.

بهره مندی از خرد جمعی، حمایت از ایده های جدید، استفاده ازظرفیت تولیدات فرهنگی کانون برای بهره وری در زمینه های اقتصادی و جذب و رضایتمندی مخاطبان،ارتقای جایگاه کانون وایجاد فضای نشاط برای کودکان را از دیگر اولویت های کاری خود عنوان کرد.

در پایان این مراسم،با قرائت لوح تقدیر مدیر عامل کانون، کارکنان  اداره کل و مراکز فرهنگی و هنری و همچنین قرائت متن سپاس دو تن از  اعضای کانون  به نمایندگی سایر اعضا  از هشت سال زحمات و خدمات قاسم عزیززاده گرجی به عنوان مدیر کل سابق کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران تقدیر شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :