آخرین عناوین

سه شنبه 16 خرداد 1396-9:20 کد خبر:43440

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان خبر داد:

تخطی از سرعت مطمئنه علت واژگونی خودروی ال 90 در محور هراز

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان گفت:تخطی از سرعت مطمئنه یاعث واژگونی خودروی ال 90 عبوری در محور هرازشد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،یوسف جغتا اظهار کرد: هم‌اکنون ترافیک در بیشتر مناطق محور هراز نیمه‌سنگین بوده و در برخی مناطق ترددها رو به روان بودن می‌رود.

وی افزود:از ساعت 16 عصر امروز تردد در محور هراز از آمل به سمت تهران از منطقه آب اسک به رودهن یک‌طرفه شد و این محدودیت ترافیکی تا ساعت دو بامداد ادامه دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان با اعلام اینکه تعطیلی چند روزه در نخستین روزهای تابستان عاملی برای مسافرت و گردشگران به شمال کشور شد، تصریح کرد:ترافیک در مناطقی همانند شنگلده، کرسنگ، بایجان و مناطق بالادست بیشتر از دیگر مناطق است.

این مسئول با بیان اینکه حدود ساعت 16 امروز یک خودروی ال 90 در حال تردد از آمل به سمت تهران در پیچ نخست منطقه پنج‌آب دچار واژگونی شد، خاطرنشان کرد:عامل اصلی این حادثه تخطی از سرعت مطمئنه و انحراف به چپ بوده است.

جغتا با اشاره به اینکه این حادثه چهار مصدوم شامل دو مردم و دو زن داشت، بیان کرد:مصدومان با درخواست بالگرد هوایی اورژانس 115 آمل به بیمارستان 17 شهریور منتقل شدند و علاوه بر اورژانس 115 عوامل امدادی هلال احمر نقش زیادی در نجات جان مصدومان داشتند.

مسئولان جمعیت هلال احمر آمل اعلام کردند یک مصدوم این حادثه دچار مولتی تراما، مصدوم دیگر از ناحیه کمر دچار شکستگی و درد شدید شد همچنین سومین مصدوم از ناحیه سر شکستگی داشت و فرد دیگر دچار شکستگی سر، شکستگی پا، ران و درد در ناحیه قفسه سینه بود.

یک خودروی آمبولانس و یک خودروی اورژانس 115 در این عملیات به کارگیری شدند و تیم امدادی جمعیت هلال احمر پایگاه کهرود در لحظه بروز حادثه وارد عمل شد همچنین قبل از فرود بالگرد یک دستگاه آمبولانس اورژانس 115 و خودروی ست نجات جمعیت هلال احمر پایگاه کهرود در صحنه حضور داشتند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :