آخرین عناوین

چهارشنبه 17 خرداد 1396-17:48 کد خبر:43465

خبرگزاری فارس گزارش می‌دهد:

همنشینی ساکنان حاشیه رودخانه شهرود محمودآباد با گرد و خاک

آقای شهردار و اعضای شورای محمودآباد که در زیر باد کولر هستید آیا می‌دانید که بیشتر ساکنان حاشیه رودخانه شهرود باید از باد طبیعی استفاده کنند، آیا برای شهروندان وقت و انرژی صرف می‌کنید.


خزرخبر: با گذشت بیش از چهار ماه از آغاز عملیات عمرانی زیرسازی، بهسازی و آسفالت حاشیه رودخانه شهرود به یک‌باره پروژه در وضعیتی نامعلوم و نیمه‌کاره به حال خود رها شده و ضمن سخت شدن تردد شهروندان روزها گرد و غبار میزبان رهگذران این کوچه است و این در حالی است که بنا به اظهار اعضای شورای اسلامی شهر قرار بود تا پایان سال 1395 کوچه خاکی در شهر محمودآباد شاهد نباشیم.

علی اصغر مسلم‌پور شهردار محمودآباد در راستای پیگیری مطالبات شهروندان، عدم تامین اعتبار به منظور تکمیل پروژه را علت اصلی توقف پروژه عنوان کرد که با این روند مراجعه اهالی و مردم این قسمت از شهر برای چندمین مرتبه به شهرداری به سان آب در هاون کوبیدن بود.

شب گذشته مردم ساکن در آن سوی پل خیابان شهید نیک‌بخش به سمت کنار گذر غربی از سر بی‌توجهی شهرداری محمودآباد و بهانه همیشگی و تکراری و نخ‌نمای نداشتن بودجه مسیر رفت و آمد به کنار گذر را مسدود کردند.

آقای شهردار و اعضای محترم شورای شهر محمودآباد که در زیر باد کولر هستید آیا می‌دانید که بیشتر ساکنان حاشیه رودخانه شهرود از قشر ضعیف جامعه بوده و باید از باد طبیعی استفاده کنند که با باز بودن درب و پنجره‌ها و تردد ماشین‌های مختلف در کوچه خاکی سبب نشستن گرد و خاک در منزل مردم می‌شود؟

در چند روز گذشته مردم برای چندمین بار به شهرداری مراجعه کرده و اعلام داشتند که کل زندگی آنها پر شده از گرد و غبار و باعث مختل شدن زندگی روزمره مردم شده و خواستار اقدام عاجل شهرداری شدند که نداشتن پول و اعتبار و طلب پیمانکار جوابی است که مردم شنیدند وا ین جواب چیزی از گردوخاک ماشین‌های عبوری در این مسیر بر روی خانه‌های مردم کم نمی‌کند و در این ماه ضیافت الهی که مردم با دهان روزه در منزل در حال استراحت و عبادت هستند با گردوغبار افطار می‌کنند.

حال سوال اساسی این است جناب شهردار وقتی شما و اعضای محترم از بودجه خودتان خبر دارید چرا پروژه‌ای به این بزرگی را شروع کردید که حدود 5/3 کیلومتر از حاشیه رودخانه را آسفالت کرده و بیشتر مسیر به حال خود از اسفند سال گذشته رها شده است؟

آیا شروع این کار واقعا یک کار تبلیغاتی برای انتخابات شورای شهر نبود تا کاندیدای شورا بتوانند رای بگیرند؟

با توجه به مشخص شدن اعضای منتخب شورای پنجم چه تضمینی برای ادامه کار این پروژه توسط این گروه جدید است و تا شروع کار شورای جدید تکلیف این مردم که شب و روز باید با گردوخاک سپری کنند چیست؟

آیا شهرداری محمودآباد اصلا برای شهروندانش و مطالبات آنها وقت و انرژی صرف می‌کند یا واقعا مشغول کار خودشان بوده و مردم باید دست از پا درازتر از مسئولان دلسرد و ناامید شوند.

امیدواریم که این‌بار شهرداری محمودآباد به خواسته به حق مردم این منطقه ترتیب اثر داده و پاسخگوی شهروان خود باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :