آخرین عناوین

شنبه 29 آذر 1393-22:52 کد خبر:4349

پس از استعفای دو روزه انجام شد:

تقی‌پور به تمرینات صنعت ساری بازگشت/از سر گیری تمرینات صنعت ساری

پس از استعفای ابراهیم تقی‌پور از تیم فوتبال صنعت ساری با تشکیل جلسه، وی پس از دو روز به تمرینات این تیم بازگشت.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، پس از استعفای ابراهیم تقی‌پور از سرمربیگری صنعت ساری، وی با تشکیل جلسه با مسئولان هیئت فوتبال استان و مدیر باشگاه دوباره به تمرینات این تیم بازگشت.

ابراهیم تقی‌پور که دو هفته پیش پس از اخراج یونس گرائیلی به عنوان سرمربی جدید صنعت ساری به بازیکنان معرفی شد، به دلیل مشکلات مالی و عدم تعهدات مدیریت باشگاه و همچنین در پی عدم حضور 12 بازیکن مؤثر در تمرینات صنعت که از سرمربیگری این تیم استعفا داده بود، پس از دو استعفا با انجام مذاکره با مدیر باشگاه دوباره به تمرینات تیم بازگشت.

این تمرین در حالی عصر امروز با حضور ابراهیم تقی‌پور در ساری برگزار شد که همه بازیکنان حضور نداشتند زیرا بازیکنان معترض که برای جدایی خواهان رضایت‌نامه از مدیریت باشگاه هستند تمرین نمی‌کنند و با لباس شخصی در کنار زمین نظاره‌گر تمرینات دیگر بازیکنان هستند.

با توجه به اینکه بازیکنان معرض قرارداد یک تا دوساله با صنعت ساری دارند در صورت عدم دریافت رضایت‌نامه نمی‌توانند از تیم جدا شوند و به نظر می‌رسد که مدیریت باشگاه قصد دارد برای تقویت و محکم کاری چند بازیکن را با صلاحدید سرمربی در ترکیب تیم در نیم فصل دوم اضافه کند.

در حال حاضر آرمان فلاحی مهاجم خونه به خونه بابل که از این تیم اخراج شد در تمرینات صنعت ساری شرکت می‌کند و حتی گفته می‌شود با توجه به کناره‌گیری شموشک نوشهر از مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور چند بازیکن این تیم نیز در ترکیب صنعت ساری اضافه می‌شوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :