آخرین عناوین

شنبه 20 خرداد 1396-9:36 کد خبر:43493

در کمتر از یک‌سال از انتصاب صورت گرفت:

کناره ‌گیری رئیس هیأت کشتی آمل از سمتش

رئیس هیأت کشتی شهرستان آمل که تیر ماه سال گذشته طی حکمی به عنوان رئیس هیأت کشتی آمل منصوب شد در کمتر از یک سال از سمت خود کناره‌ گیری کرد.


به گزارش خززخبر و به نقل از فارس، بزرگمهر دادگر رئیس هیأت کشتی شهرستان آمل از سمت خود استعفا داد.

دادگر تیر ماه سال گذشته طی حکمی از سوی رئیس هیأت کشتی مازندران به عنوان رئیس هیأت کشتی آمل منصوب شد ولی در کمتر از یک سال از سمت خود کناره‌ گیری کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل ، با تأیید این خبر، گفت: این مسئول با مراجعه به اداره ورزش و جوانان این شهرستان استعفای خود را اعلام کرد.

ناصر نصری‌شاهاندشت افزود:علت اصلی این استعفا وجود مشغله کاری و شخصی فراوان اعلام شده است.

ورزش در شهرستان آمل از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و بیش از 40 هیأت ورزشی با فعالیت بیش از 13 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در حال کار و تلاش هستند.

با توجه به اینکه آمل دارای کشتی‌ گیران عنوان‌ دار در میادین جهانی، آسیایی و بین‌المللی است که در هر دوره از رده‌های مختلف تیم ملی خوش می‌درخشند و مدال‌های رنگارنگ را از آن خود می‌کنند انتظار از هیأت کشتی بسیار بالا است.

ورزش کشتی در این شهرستان با تلاش چندین ساله حضور یک ورزشکار از این شهرستان را در سه دوره المپیک در کارنامه دارد که دو مدال طلا و برنز در این آوردگاه بسیار مهم کسب شد.

در آینده نزدیک در مورد تأیید استعفای رئیس هیأت کشتی آمل یا انتصاب رئیس جدید این هیأت ورزشی از سوی مسئولان اداره ورزش و جوانان آمل تعیین تکلیف خواهد شد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :