آخرین عناوین

يکشنبه 30 آذر 1393-23:2 کد خبر:4353

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد:

3500 کیلومتر از راه‌های مازندران در معرض ریزش شدید برف

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: 3 هزار و 500 کیلومتر از راه‌های مازندران با ریزش شدید برف مواجه هستند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، حیدر نوروزی در مراسم تجلیل از راهداران مازندران که در راهدارخانه امامزاده هاشم آمل برگزار شد، اظهار کرد: راهداران انسان‌های شجاع و ایثارگری هستند که با خلوص نیت در حال خدمت‌رسانی به مردم بوده و در این راستا فعالیت خستگی‌ناپذیری دارند.

وی از وجود 13 گردنه با طول 700 کیلومتر در محورهای مواصلاتی مازندران خبر داد و گفت: در کل استان مازندران نیز 20 راهدارخانه مجهز وجود دارد که از این تعداد 18 راهدارخانه ثابت و دو کانکس راهداری هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به توجه دولت به راهداری‌ها بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی در دولت جدید برای نگهداری راه‌ها ردیف مستقلی ایجاد کرده و در بحث مدیریت بحران نیز تخصیص دو مرحله اعتبار را براساس ماده 10 و 12 عملی کرده است.

نوروزی با بیان اینکه هم‌اکنون دید علمی خوبی در وزارت راه و شهرسازی به راه‌های کشور حاکم شده است، خاطرنشان کرد: توجه به محورهای فرعی و روستایی از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی بوده و حتی در لایحه 94 نیز محورهای فرعی دارای ردیف شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه در مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد، گفت: 3 هزار و 500 کیلومتر از این راه‌ها نیز هر ساله در ایام برفی با ریزش شدید برف مواجه هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :