آخرین عناوین

دوشنبه 22 خرداد 1396-16:48 کد خبر:43536

بخشدار مركزی نكا خبر داد:

اطفای کامل آتش‌سوزی در روستای نوذرآباد نكا

بخشدار مركزی نكا با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در روستای دنگسرک از اطفای كامل اين حريق خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،عقیل محمودی در شهرستان نکا گفت: حوالی ظهر امروز دوشنبه براساس گزارشات اهالی روستای نوذرآباد مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در یک انبار، اکیپ اطفای حریق و آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اعلام اینکه با حضور در محل حادثه مشخص شد که آتش‌سوزی در انباری متعلق به صیادان بوده که در روستای نوذرآباد واقع شده است، اظهار کرد:مشخص شد براثر آتش‌سوزی، تور ماهیگیری و تجهیزات صیادی طعمه حریق شد.

بخشدار مرکزی نکا با اعلام اینکه خسارت جانی در این حادثه نداشته‌ایم، بیان کرد: میزان ریالی و همچنین علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

محمودی افزود: این حریق با تلاش آتش‌نشانی اردوگاه ارتش و همچنین آتش‌نشانی روستای دنگسرک اطفاء شد و علت حادثه در دست بررسی است که به محض دریافت علت آتش‌سوزی، اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی در پایان با اشاره به فصل گرما و خشک بودن زمین گفت: خشکیدگی سطح زمین، عدم ریزش نزولات آسمانی( باران و برف)، وزش باد در شب از ارتفاعات به سمت پایین و گاهی وجود آتش‌های نهفته از جمله مهمترین عوامل بروز آتش‌سوزی‌ها است که امیدواریم مردم با رعایت مسائل ایمنی و رها نکردن آتش در مراتع و جنگل، در حفظ این منابع طبیعی و خدادادی تلاش کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :