آخرین عناوین

دوشنبه 1 دی 1393-14:40 کد خبر:4354

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه رامسر :

پیگیری های لازم برای تامین آب شهرهای رامسر، کتالم و سادات شهر در حال انجام است

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه رامسر گفت: برای جلب رضایت شهروندان شهرهای رامسر، کتالم و سادات شهر، پیگیری های لازم برای برطرف شدن مشکل تامین آب در پیک مصرف و حوادث غیر مترقبه در حال انجام است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از آبفای شهری مازندران، سید محمد صالح وهابی رسیدن به نقطه مطلوب در تامین آب شرب را از اهداف این شرکت دانست و افزود: مشترکین شهرهای رامسر، کتالم و سادات شهر در مجموع 345 لیتر در ثانیه به آب نیاز دارند که از این میزان 245 لیتر در ثانیه از منابع زیرزمینی به ویژه چاه های منطقه تامین می شود که از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: به منظور جبران کمبود آب اقدام به مدیریت شبکه از طریق قطع و وصل مداوم و شست و شوی شبکه با استفاده از شیرهای تخلیه و شست و شو نمودیم.

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه رامسر در ادامه به اقدامات انجام شده برای توسعه و تقویت شبکه آبرسانی و  رفع افت فشار آب در رامسر اشاره کرد و افزود: زمین مورد نیاز برای احداث ایستگاه پمپاژ به منظور آبرسانی به مناطق بالادست خریداری شد.

وهابی با بیان اینکه عملیات احداث مخزن 2هزار متر مکعبی دراین شهر در حال انجام است، اظهار داشت: زون بندی و لوله گذاری به طول 3هزار متر واقع در فاز سوم کمربندی و کمربندی هلال احمر نیز اجرا شد.

وی، از بهسازی چاه های شماره یک و 5 قدیم رامسر برای افزایش دبی منابع تامین و بالابردن کیفیت آب این شهر خبر داد و گفت: خرید و نصب دیزل ژنراتور 200 کیلووات در چاه شماره 8 و ترمیم اتفاقات به تعداد 671 مورد در رامسر و 346 مورد در کتالم و سادات شهر از دیگر اقدامات امور آب و فاضلاب منطقه رامسر از ابتدای سالجاری تا کنون می باشد.

وهابی، با اشاره به تعویض 260 دستگاه کنتور و 7 دستگاه الکتروپمپ و 3 دستگاه الکتروموتور افزود: در این مدت 400 متر اصلاح شبکه و 916 متر توسعه شبکه در شهر رامسر و یکهزار و 842 متر توسعه شبکه در شهرهای کتالم و سادات شهر انجام شد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :