آخرین عناوین

سه شنبه 23 خرداد 1396-9:3 کد خبر:43546

وقتی که مردم روزه دار مازندران نادیده گرفته می شوند!!/قابل توجه فرمانده ناجای کشور!!

بازهم نارضایتی مردم از ناجای مازندران/هیچ مقامی پاسخگو نیست

بازهم بی تفاوتی ناجای مازندران به ارباب رجوع ها، داد مردم را در آورده است.


به گزارش خزرخبر، ناجای مازندران که هر چند وقت به چند وقت با کم کاری در خدمات رسانی به مردم نارضایتی ارباب رجوع را به دنبال دارد، این بار نیز با بی تفاوتی به ارباب رجوع هایی که به بعضی از بخش های ناجای مازندران مراجعه می کنند، داد مردم را در آورده است.

براساس این گزارش، از جمله بخش های پرکار در ناجا و بخصوص ناجای مازندران،بخش پلیس فتا می باشد که بهترین و بیشترین کارکرد را در سخت ترین مکان سخت افزاری با حداقل امکانات ارائه میدهد و مسئولین رده بالای ناجای مازندران که خود زیر کولرهای آن چنانی نشسته اند،هیچ توجهی به زیر دستان خود ندارند.

به گزارش خزرخبر، وقتی ارباب رجوع ها به ساختمان پلیس فتای مازندران مراجعه می نمایند، خود را در جهنمی از گرما و آن هم در ماه مبارک رمضان مشاهده می کنند که باید طی مدتی که در بخش های مختلف پلیس فتاحضور دارند، شرایط بدی را تحمل نمایند.

این در حالی است که متاسفانه اتاق های پلیس فتای مازندران فاقد هرگونه وسایل سرمایشی بوده،بطوریکه هم نیروهای پلیس فتا مازندران و هم ارباب رجوع ها نادیده گرفته شده اند و باید بدترین وضع را تحمل نمایند.

حال سؤال اینجاست وقتی ناجای مازندران در درجه اول به فکر نیروهای خود نمی باشد و از نصب وسایل سرمایشی در اتاق کارکنان خود اجتناب می نماید آیا می توان انتظار داشت که به فکر مردم باشند؟

آیا بازهم باید مسئولین کشوری ،به خصوص فرمانده ناجا و یا وزیر کشور و یا هر مقام بالاتر دیگری به داد کارکنان برسند؟

امیدواریم مسئولان ناجای مازندران که همواره در مقابل انتقادات سازنده رسانه ها سعی نموده اند با اعمال فشار بر رسانه ها نواقص کار خود را کتمان نمایند، اینبار نیز سعی نکنند بازهم دست به اعمال فشار بزنند ،چرا که مجبور به اعلام این موضوع به مقامات کشوری خواهیم بود.

رسانه ها در بیان مطالب و انتقادهای سازنده آزاد می باشند، هرچند که ناجای مازندران در چند ماه اخیر با عدم همکاری با رسانه های منتقد سعی نموده است از واقعیت ها فرار نماید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :