آخرین عناوین

دوشنبه 1 دی 1393-15:17 کد خبر:4357

استاندار مازندران پاسخگو باشد؟؟!!!!!

عاقبت کلنگ زنی تله کابین بهشهر به کجا ختم شد؟؟!!!

در این میان سوالی که از استاندار مازندران که مراتب حمایت همه‌جانبه خود را از این پروژه در مراسم کلنگ‌زنی آن اعلام کرده بود، پرسیده می‌شود این است که: (آقای استاندار! از تله‌کابین بهشهر چه خبر...؟)


به گزارش خزرخبر و به نقل از خط امید بهشهر، (بزرگ‌ترین پروژه تفریحی و تله‌کابین بهشهر کلنگ خورد) تیتر خبری بود که در 16 اسفند سال گذشته در رسانه‎ها منتشر شد و بهشهر را در ابتدای مسیر پیشرفت در زمینه گردشگری قرار داد.

آئین کلنگ زنی این پروژه نیز با تشریفات کامل و حضور مهمانان استانی و شهرستانی از جمله استاندار مازندران و حضرت آیت الله جباری(ره) در سالن اجتماعات فرمانداری بهشهر برگزار شد و در پایان مهمانان این مراسم برای زدن کلنگ شروع به کار این پروژه عازم کارخانه سنگ شن (محل احداث طرح) شدند.
پس از سخنان استاندار مازندران با این مضمون که: ما موانع پیش روی این پروژه را بر خواهیم داشت تا اجرای آن باعث رونق گردشگری مازندران شود، سرمایه گذار طرح گفت: در صورتی که حمایت‌های لازم در اجرای این طرح اقتصادی از سوی مسئولان صورت پذیرد، ما قول می دهیم زودتر از 18 ماه فاز اول پروژه را افتتاح کنیم.

اما در این میان سخنان آیت الله سیدصابر جباری(ره) نماینده فقید مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر در این جلسه و تأکید آن در زمان کلنگ زنی، کمی تأمل‌برانگیز بود که امروز پس از گذشت 10 ماه جمله وی بیشتر خود را نشان می‎دهد و آن جمله این بود: «اگر من زنده نبودم، فرزندم سیدضیاء باید سوار این تله‎کابین شود.»

در ابتدا، این جمله کمی عجیب به نظر می رسید شاید آن عالم عامل این روز را پیش بینی می‌کرد که ماه‌ها از کلنگ زنی این پروژه بگذرد و همچنان مردم در هاله‌ای از ابهام بماند که آیا بالاخره تله‌کابین در بهشهر ساخته می‌شود یا خیر...؟

البته این نکته را باید متذکر شد که تنها پروژه تله‌کابین را باعث پیشرفت و آبادانی بهشهر نباید دانست، بلکه به عنوان یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی که می تواند موتور اقتصاد خوابیده بهشهر را روشن کند، به شمار می آید.

در این میان سوالی که از استاندار مازندران که مراتب حمایت همه‌جانبه خود را از این پروژه در مراسم کلنگ‌زنی آن اعلام کرده بود، پرسیده می‌شود این است که: «آقای استاندار! از تله‌کابین بهشهر چه خبر...؟»

آیا از پروژه‌هایی که حمایت می کنید و کلنگ آن را برای شروع به کار بر زمین می زنید، خبر دارید؟

مع الوصف، یک یادآوری برای سرمایه‌گذار و مسئولان مرتبط که کمتر از 9 ماه به پایان زمان‌بندی خودتان برای اتمام فاز اول این پروژه زمان باقی است و یک پیشنهاد که با برگزاری نشست خبری با حضور تمامی مسئولان مرتبط از جمله سرمایه‎گذار طرح یا انتشار بیانیه‌ای باعث روشن شدن ابهامات این پروژه شوید.

یکی از دلایل پیشنهاد ذکر شده این است که مردم نسبت به اجرای هر طرح اقتصادی دیگر در بهشهر بد‌بین می شوند و این امر علاوه بر اینکه از اعتبار مسئولان شهرستان می کاهد، باعث از بین رفتن پایگاه اجتماعی در بین مردم می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :