آخرین عناوین

چهارشنبه 24 خرداد 1396-19:22 کد خبر:43570

سخنگوی شهرداری امامزاده عبدالله آمل خبر داد:

مهار آتش‌سوزی در یک هکتار از جنگل‌های امامزاده عبدالله آمل

سخنگوی شهرداری امامزاده عبدالله آمل از مهار آتش‌سوزی در وسعت یک هکتار از جنگل‌های این بخش خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،عبدالله رمضانی ‌مقدم در شهرستان آمل با اشاه به به آتش‌ سوزی در جنگل‌های امامزاده عبدالله این شهرستان وسعت این آتش‌سوزی حدود را یک هکتار در منطقه جنگلی روستای "سهری" برشمرد و اظهار کرد: آتش‌سوزی جنگل‌های امامزاده عبدالله این شهرستان مهار شد.

سخنگوی شهرداری امامزاده عبدالله آمل با بیان اینکه پس از پاک‌سازی بخشی از منطقی جلگه‎ای خار و خاشاک به همراه زباله‌ها در حاشیه جنگل سوزانده شد، بیان کرد: آتش‌ برافروخته در منطقه جلگه‌ای متصل به جنگل‌ها به درختان جنگلی سرایت کرده و بلافاصله پس از آتش‌سوزی گزارش لازم به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری امامزاده عبدالله اعلام شده شده بود.

این مسئول با اشاره به حضور به موقع مأموران آتش‌نشانی، یادآور شد:حدود دو ساعت اطفای حریق طول کشید و با به‌کارگیری سه مأمور آتش‌نشان به همراه یک دستگاه خودروی سنگین اطفایی و نیروهای مردمی حریق کاملا اطفا شده است.

رمضانی‌مقدم بیان کرد: بخش امامزاده عبدالله از مناطق مهم شهرستان آمل است که جنگل، جلگه و کوهستان در کنار هم قرار دارد.

وی با بیان اینکه مناطقی همانند عالی‌کیا سلطان، سنگ‌درکا و جبارکیا سلطان به همراه مناطق چلاو بخش مهمی از جنگل‌های انبوه و در هم تنیده این بخش را تشکیل می‌دهند، گفت: تاکنون جنگل‌های امامزاده عبدالله طی سال‌های گذشته با آتش‌سوزی روبرو بوده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :