آخرین عناوین

جمعه 26 خرداد 1396-18:52 کد خبر:43598

با بی توجهی به پرچم سیاه ساحل:

نوجوان 18 ساله گرگانی در دریای سر‌خ‌رود غرق شد

نوجوان گرگانی با بی‌توجهی به پرچم سیاه ساحل سکانس نخست تراژدی غریق در دریای سرخ‌رود شد و جان خود را از دست داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، امیر خجسته و ابوالفضل کشتکار دو نوجوان 18 و 17 ساله گرگانی امروز وقتی دل به دریای شهر ساحلی و توریستی سرخ رود زدند گمان نمی‌بردند دچار غریق شوند.

دو نوجوان اهل استان گلستان ظهر امروز برای تفریح و شنا به ساحل شهر سرخ‌رود آمده و در منطقه تفرج گاهی مشهور به قوری وارد دریا شدند.

این در حالی است که در منطقه پرچم سیاه برافراشته شده بوده که به معنای محدوده شنا ممنوع و به ویژه ممنوعیت در ساعات برافراشته شدن این رنگ پرچم است.

به هر حال نوجوانان گرگانی بدون توجه به پرچم سیاه و حتی با بی‌اعتنایی به سوت‌هایی مکرر و تذکرات جدی ناجیان غریق و امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر وارد دریای طوفانی سرخ‌رود شدند.

زمانی که امیر و ابوالفضل با لب‌هایی خندان و دلی شاد و سرمست از روحیه نوجوانی با امید در دریای پهناور خزر به سمت جلو حرکت می‌کردند و تفریح می‌کردند، سوت‌های بلند ناجیان غریق ادامه داشته است.

دقایقی طول نکشید که هر دو نوجوان شمالی ایران زمین طعمه غریق شدند و به دلیل عدم آشنایی کافی با فن شنا غرق شدند تا در چند قدمی مرگ پیش بروند.

در این میان ناجیان غریق و امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر با کمک نیروهای اورژانس 115 به کمک این دو پسر گرگانی شتافتند که در پی این تلاش ها ابوالفضل کشتکار نوجوان 17 ساله پس از احیا به مراکز درمانی منتقل شد ولی امیر خجسته دوست 18 ساله او به کام مرگ فرو رفت و تلاش‌های برای احیای وی بی‌نتیجه ماند.

به گفته شاهدان عینی در زمان حادثه خانواده و بستگان این دو نوجوان شمالی در صحنه حضور نداشتند و البته دوستانی این دو را همراهی می‌کردند.

امیر خجسته نوجوان گرگانی 18 ساله با بی‌توجهی به پرچم سیاه ساحل سکانس نخست تراژدی غریق در دریای سرخ‌رود شد و جان خود را از دست داد و شاید اگر تنها چند ساعت برای شنا صبوری می‌کرد اکنون چند خانواده داغدار نبودند، می‌توانیم با همکاری با نیروهای نجات غریق، هلال احمر و اورژانس در سواحل از خود و دیگران محافظت کنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :