آخرین عناوین

چهارشنبه 3 دی 1393-6:56 کد خبر:4362

افزایش تعرفه گاز دو بار در طی یک سال در مازندران ؟؟!!!

افزایش اعلام نشده و بی‌رویه تعرفه گاز

طعم تلخ افزایش آبونمان و مالیات برارزش افزوده قبوض گاز را شهروندان مازندرانی طی دو مرحله در یکسال تجربه کردند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، افزایش اعلام نشده آبونمان و مالیات بر ارزش افزوده قبوض گاز شهروندان مازندرانی طی دو مرحله در امسال اتفاق افتاد، در مرحله نخست و شش ماهه اول سال‌جاری، آبونمان قبض‌های گاز مازندرانی‌ها تقریباً 100 درصد افزایش یافت و در نیمه دوم امسال نیز مجدد افزایش در حد 15 الی 20 درصد را تجربه کرد.
رقم دیگری که در قبوض گاز شهروندان مازندرانی طی دو مرحله شاهد رشد نرخ تعرفه بود، مالیات بر ارزش افزوده است که در نیمه اول سال‎جاری نسبت به سال 92 رشد 15 درصدی و در نیمه دوم امسال به صورت حیرت‌آور افزایشی معادل 900 درصد را شاهد است.
این دو فاکتوری که در قبض گاز مازندرانی‌ها افزایش میزان پرداختی را به صورت قابل توجهی رشد داده، موجب شد تا فشار زیادی بر خانواده‌ها وارد آید و این در شرایطی است که با افزایش رسمی 30 درصدی نرخ نان در ماه گذشته و ثابت ماندن رقم یارانه از ابتدا تاکنون، طبیعی است که قدرت خرید مازندرانی‌ها همچون سایر هموطنان‌مان کاهش یافته باشد حتی اگر مسئولان در حرف و سخنرانی‌های خود، خلاف این واقعیت را اظهار بدارند که هیچ افزایشی در تعرفه خدمات دولتی اتفاق نیفتاده است!

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • جلال
    يکشنبه 7 دی 1393-15:45


    خوبه گاز رو از زیر پای خودمون در میارن
    به ترکیه صادر میکنن هر سال ترکیه از ایران تخفیف میگیره اونموقع نمیگن کم میاریم نوبت ملت بدبخت خودمون ک میشه هزینه هاشون بالاست و دارن ضرر میدن و...
    چراغی ک به همسایه رواست بر ملت حرام است یا خیلی گرانست

    • صادق
      چهارشنبه 3 دی 1393-7:44


      اینطور که داره پیش میرع و هردفه قیمت کالا یا انرژِی افزایش پیدا می کنه توی چند سال آینده مطمئناً شاهد این خواهیم بود که بیشتر مردم رو می آرند به زندگی پارینه سنگی و به شیوه نیاکان خود زندگیشونو ادامه می دن.
      فقط مونده روی اکسیژن قیمت بذارن که اونم انشالله توی همین دو سه سال آینده این کار صورت می گیره
      هردم از این باغ بری می رسد .............