آخرین عناوین

دوشنبه 29 خرداد 1396-10:41 کد خبر:43637

تیترامروز گزارش می دهد:

آقایان جلوی مرگ سرمایه ملی را بگیرید/انهدام جنگل توسط کارخانه سیمان مازندران

جنگل‌های هیرکانی که انواع گونه‌های گیاهی نادر و حیات وحش را در خود جای داده است اما با چشم‌پوشی مسئولان و متولیان امر در مازندران در حال تخریب است.


خزرخبر:واژه آب و خواب دو کلمه نامانوس اما در بیشتر موارد مکمل هم می‌شوند همین کافیست گفته شود دنیا را آب ببرد و فلانی را خواب این بار این مثال برای مسئولانی کاربرد دارد که چشمشان را روی واقعیت و آنچه در جامعه رخ می‌دهد می‌بندند.

 مسئولان مازندرانی هم چشم‌های نازنینشان را روی واقعیتی بستند که سرمایه ملی است بله دقیقا سرمایه ملی و خدادادی است و به هر مدلی که تعبیر شود به ادامه حیات مخلوقات خداوند مرتبط می‌شود.

اراضی ملی برده و خورده شد، کوه‌ها و دشت‌ها و .... آنانی که قدرت داشتند نفع بردند و برخی هم با قانون دست و پنجه نرم می‌کند و همچنان این چرخه می‌گردد تا کسی متمول شود و مدعی شود آدم زرنگه این قضیه من بودم.

ناگفته نماند که دستگاه قضایی هم تلاش برای باز پس‌گیری آنچه از سرمایه ملی به غارت رفت هست و در این زمینه شورای انفال هم تشکیل شد و پرونده‌هایی هم بررسی و حق دولت هم از متصرفان گرفته شد.

اما در سال‌های اخیر شاهد هستیم که برای توسعه صنعت و اشتغال کارخانه‌های مازندران گریبان جنگل را محکم گرفته‌اند و نمی‌گذارند نفس بکشند که فاحش‌تریم مدل آن را این بار تصاویر ماهواره‌ای در دید عموم قرار داد.

انهدام جنگل توسط کارخانه سیمان مازندران است که می‌توان گفت جنگل‌های هیرکانی از انبوه‌ترین جنگل‌های طبیعی جهان است و انواع گونه‌های گیاهی نادر و حیات وحش را در خود جای داده است اما با چشم‌پوشی مسئولان و متولیان امر در مازندران در حال تخریب است.

بخش زیادی از ارتفاعات زرندین نکا به درستی فاجعه از بین رفتن جنگل توسط کارخانه سیمان را در دید همگان قرار می‌دهد و مسئولی هم نیست که برای رسیدگی امور به این منطقه سری بزند تا جلوی مرگ سرمایه ملی در مازندران گرفته شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :