آخرین عناوین

چهارشنبه 3 دی 1393-16:5 کد خبر:4364

ناتوانی سازمان عمران شهرداری ساری در پرداخت تسهیلات دریافتی:

مسدود شدن حساب بانکی سازمان عمران شهرداری ساری/غذاهای نامناسب برای کارگران

حساب بانکی سازمان عمران شهرداری ساری به علت بدهی مسدود شد.


به گزارش خزرخبر،حساب بانکی سازمان عمران شهرداری ساری به علت ناتوانی در پرداخت تسهیلات دریافتی مسدود شد.

بر پایه این گزارش،این سازمان پر ادعای کم کار که همواره سعی نموده با تبلیغات رسانه ای و .... خود را از سازمان های موفق نشان دهد بار دیگر ناتوانی دیگری از خود را نشان داد.

این سازمان که از بانک شهر تسهیلات دریافت نموده بود نتوانست نسبت به بازپرداخت آن اقدام نموده و این بانک نیز با حکم قانونی و بانکی نسبت به مسدود نمودن حساب بانکی این سازمان اقدام کرد.

بر پایه این گزارش،با مسدود شدن حساب بانکی این سازمان،مشکلات زیادی از جمله عدم پرداخت حقوق کارمندان و کارگران و ....پیش آمد که نارضایتی هایی را هم به همراه داشته است.

همچنین گزارشات دریافتی حاکی از آن است که این سازمان که با یکی از رستوران ها، قراردادی برای تامین غذاهای روزانه کارگران داشته است به علت کیفیت پایین و مسموم شدن چند کارگر و افت پیشرفت کاری،نسبت به لغو قرارداد اقدام نموده است که جای سوالات زیادی نیز در این مورد وجود دارد.

گزارش دیگری از این سازمان نیز حکایت از آن دارد که یکی از پیمانکاران این سازمان که متعهد شده بود تا نسبت به زیرسازی و آسفالت جاده دسترسی به آرامگاه روستای وناجم اقدام نماید با انجام بخشی از کار،نتوانست نسبت به اتمام این کار اقدام نماید و نارضایتی مردم را به دنبال داشته است.

بر پایه این گزارش،خبرهای دریافتی از کیفیت پایین زیر سازی و آسفالت انجام شده و غیر استاندارد بودن آن در مسیر این آرامگاه حکایت دارد و همچنین شنیده ها از انتقال سهمیه آسفالت این جاده به مکان دیگری توسط افراد ناشناس و پیمانکار فوق حکایت دارد.

کارشناسانی از بخشداری و دستگاه های نظارتی و فنی و عمرانی دیگری به روستای فوق اعزام شده اند تا نظرات فنی خود را در مورد کیفیت زیر سازی و آسفالت فوق اعلام نمایند که گزارشات اولیه حاکی از صحت کیفیت پایین و ..... زیر سازی و آسفالت انجام شده دارد.

نکته جالب توجه این است که عبوری که همواره از این سازمان از شاخص های کاری خود نام می برد چطور می تواند این کم کاری ها و نارضایتی مجدد مردم از وضعیت نامناسب آسفالت های مناطق مختلف و عدم انجام فعالیت های برنامه ریزی و اعلام شده توسط  این سازمان را توجیح کند.

گزارش دیگری نیز حاکی از آن است که بسیاری از پیمانکاران برخی از پروژه های سازمان عمران، علی رغم اتمام فعالیت هایشان و ارائه اسناد لازم جهت دریافت طلبکاری های خود،بعد از چندین ماه و بعضا نزدیک به یکسال ،هنوز مطالبات خود را دریافت نکرده اند که همین موضوع نارضایتی هایی را نیز بوجود آورده است.

لازم به توضیح می باشد که این سازمان علی رغم فعالیت های برنامه ریزی شده و خوبی که در ماه های قبل داشت و توانسته بود تا حدودی رضایت مردم مناطق مختلف ساری را کسب نماید،طی چند ماه اخیر با افت فعالیت و کم کاری خود مجددا نارضایتی مردم را همراه خود نموده است.

وقتی که مردم و شهروندان ساروی و همچنین برخی از پیمانکاران از سازمانی نارضایتی و گلایه دارند پس لزوم انجام تغییراتی مدیریتی و اداری بهترین راه حل جهت کسب مجدد رضایت مردم و پیمانکاران و ادامه فعالیت های شهرداری از سوی این سازمان می باشد ،البته اگر برخی از اعضای شورا(!!!!)با قدرت و نفوذ خود و تهدید عبوری از انجام این تغییرات جلوگیری نکنند.

به زودی اسناد و مدارک لازم در موارد مورد اشاره منتشر می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • جمعی از دانشجویان
    پنجشنبه 4 دی 1393-12:8


    ما شهروندان ساوری به جناب عبوری و کارهایی که کردند ایمان داریم و از ایشان بخاطر تلاش و همتشون تشکر می کنیم ولی متاسفانه بعضی مواقع خبرهایی رو می خونیم و چیزایی به چشم می بینیم که تردید رو به وجود میاره که نکنه خدای نکرده ایشان هم مثل بقیه روسای ادارات فقط اهل حرف هستند و عملی از طرف ایشان صورت نمی گیرد. به نظر میرسه بهتر باشه ایشان کمی در کارها و رفتارهای خود در انتخاب افراد برای سازمان تامل بیشتر بفرمایند که مبادا قصور این افراد انتخاب شده در کارهایشان در سازمان شهرداری به پای ایشان نوشته نشود و بعد از مدتی چشم باز کنیم و ببینم کاسه همان کاسه و آش همان آش است.

    • رحمت
      پنجشنبه 4 دی 1393-11:6


      جناب عبوری کلاهتو بالاتر بذار، سازمان شاخصت که اینجوری گند از آب دربیاد وای به حال سازمان غیر شاخصت. مثل اینکه باید کم کم از شما هم ناامید بشیم

      • دادا
        پنجشنبه 4 دی 1393-9:25


        الحمدا... تا بحال عبوري نزديك به پنجاه ميلياردتومان ازتهران بودجه آورده كه به حق والانصاف درساري عالي كاركرده وقاطبه مردم راضيند حالا اگر سازماني نتواند تراز مالي اش را رديف كند خودش مقصره ...
        ضمنا اخيرا با پيگيري نيروهاي زبده عبوري جريمه يك بانك بزرگ شهر درميدان امام سي وهشت ميلياردشده كه بزودي به حساب شهرداري ميره
        وبزودي يك خبر ديگر مبني بر پيگيري جذب اعتبار بي سابقه ديگر توسط عبوري جذب خواهدشد كه خرج شهرساري ميشود

        • علي
          پنجشنبه 4 دی 1393-9:9


          از سايت به روز شهر كه به موقع تمام وكمال از كارگران عزيزوزحمت كش تقديرمينمايم الحمدا... بحث عبوري عزيز از اين قضيه جداست عبوري مدير برسر كارگذاشت واين مديربايد خوب كاركند اگرنباشد بايد با مديرمتخلف برخورد كند