آخرین عناوین

پنجشنبه 4 دی 1393-10:4 کد خبر:4367

استاندار مازندران خبر داد:

سفر رئیس جمهور به مازندران در سال بعد

استاندار مازندران گفت: سفر رئیس جمهور به مازندران به بهار سال آینده موکول شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،ربیع فلاح جلودار در ساری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در ماه‌های اخیر اعلام شد که رئیس جمهور در فصل پاییز به مازندران سفر می‌کند اما سفر هیئت دولت یازدهم تاکنون به این استان محقق نشد، اظهار کرد: به‌نظر نمی‌رسد سفر هیئت دولت به مازندران در سال‌جاری محقق شود.

وی بیان داشت: تصمیم سفر رئیس جمهور بر عهده ستاد سفر حجت‌الاسلام روحانی است.

نماینده عالی دولت در مازندران تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود، سفر ریاست جمهوری به مازندران به اوایل بهار موکول شده است.

این مسئول در مصاحبه اخیر خود با خبرگزاری فارس که در آبان ماه امسال انجام شد، گفت: برای سفر رییس جمهوری گروه‌هایی به مازندران اعزام شدند و طرح‌ها و برنامه‌های پیشنهادی استان را مورد بررسی قرار دادند.

وی با بیان اینکه همه اولویت‌های استان در تمام زمینه‌ها در قالب 100 مورد مشخص و 60 مورد از آن مورد بررسی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: مصوبات دولت گذشته نیز در دستور کار قرار گرفت.

فلاح یادآور شد: طرح‌های نیمه‌تمام با اولویت بالا هم مورد توجه ما در سفر دولت به مازندران است.

وی با بیان اینکه اعتبار مورد نظر ما در تحقق پروژه‌ها سفر هیئت دولت به مازندران با توجه به موقعیت این استان بیش از یک هزار میلیارد تومان است، اظهار کرد: تاکنون اعتباری که سفر هیئت دولت برای پروژه‌های استانی در نظر گرفت یک هزار میلیارد تومان بوده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :