آخرین عناوین

پنجشنبه 1 تير 1396-9:40 کد خبر:43679

بازهم ناتوانی مسئولین پرادعای مازندران و دربه دری خانواده ها!!

بزرگترین شرکت مازندران دچار بحران شد

شرکت چوب و کاغذ مازندران دچار بحران شده و در وضعیت نابسامانی قرار دارد.


به گزارش خزرخبر، شرکت چوب و کاغذ مازندران که یکی از بزرگترین و با سابقه ترین کارخانه جات و شرکت های مازندران و کشور می باشد، متاسفانه طی ماهای اخیر به علت برخی مسائل پشت پرده دچار بحران شده است.

براساس این گزارش، این شرکت که در یک سال اخیر تغییر دو مدیر عامل را در خود دیده است متاسفانه نتوانست روند مثبتی بگیرد، به طوری که عدم پرداخت حقوق و سنوات چندین ماه کارگران و بدهی به دستگاه های خدمت رسان مانند برق ، گاز و.... باعث شده است که کارگران این شرکت در وضعیت بحرانی مالی و خانوادگی قرار بگیرند.

به گزارش خزرخبر، متاسفانه نمایندگان پرادعای مازندران که بعضاً تخصص هایی نیز در صنعت دارند نتوانستند تا کنون با استفاده از ابزار تجربه، تخصص ، نفوذ نمایندگی و برخی دیگر مسائل حداقل این شرکت را در این بحبوحه نجات داده و از هر گونه طبعات اجتماعی جلوگیری نمایند.

براساس این گزارش، حتی برخی از خانواده های کارگران این شرکت به مسئولین شرکت مراجعه نموده اما جواب مثبت و قانع کننده ای دریافت نکرده اند.

شنیده ها حاکی است که کارگران این مجموعه در ماه رمضان نیز هیچ دریافتی نداشته ،به طوری که هزینه این ماه خود را که ماه مهمانی خداست از اقوام قرض نموده تا صورت خود را با سیلی سرخ نگه دارند.

حال استاندار پرادعا اما ضعیف مازندران به همراه تیم سیاسی خودش باز هم ادعای مدیریت خوبی دارند؟

سوال بعدی اینجاست که نمایندگان مازندران که همواره خود را کاردان و بعضاً با سابقه می دانند، چرا در حل مشکل این شرکت و پیگیری جدی مشکلات این واحد صنعتی ناتوان بوده وعملاً نتوانسته اند اقدام مثبتی انجام دهند؟

امیدواریم مسئولین کم توان و ضعیف مازندران وهمچنین مسئولین امنیتی استان هرچه سریعتر اقدام عاجلی به عمل آورند چرا که ممکن است دراین بحبوحه نادرست مالی بانک ها و سیاسی کشورهای دشمن، این معضل تبعات اجتماعی نادرستی به وجود آورد که قابل جبران نباشد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :