آخرین عناوین

جمعه 2 تير 1396-9:30 کد خبر:43688

سکوت فرماندار شهرستان قائم‌شهر شکست!!

عده ای از تمام رانت ها استفاده کردند تا در انتخابات شورای شهر رای بیاورند

فرماندار قائم شهر به سکوتش در مورد تخریب ها و حواشی به وجود آمده پس از انتخابات 29 اردیبهشت در این شهرستان پایان داد .


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی خبر ، فرماندار قائم شهر به سکوتش در مورد تخریب ها و حواشی به وجود آمده پایان داد و در جلسه شورای اداری قائم شهر با تاکید بر اینکه بعضی از کاندیداهایی که در انتخابات شورای اسلامی شهر ، رای نیاورده بودند انتخابات را ناسالم جلوه دادند ، اظهار داشت : اقدامات این افراد خوراک بسیار خوبی برای رسانه های معاند نظام فراهم کرد تا برگزاری انتخابات در ایران را زیر سوال ببرند.

فرماندار قائم شهر  تصریح کرد : یکی از آن آقایان معترض ! که ادعا می کرد در یکی از صندوق ها ، 300 رای وی در نظر گرفته نشده است درخواست بازشماری آن صندوق را دارد که بعد از بازشماری 2 رای از آرای وی هم کاسته شد.

محمدی افزود : بعضی افراد به دنبال کاندیداهایی که رای نیاورده بودند می رفتند و از آنها می خواستند که به فرمانداری بیایند و اعتراض کنند تا جو ناسالمی در شهر شکل بگیرد .

فرماندار قائم شهر اظهار داشت : آقایانی که حرف از تخلف در برگزاری انتخابات شورای شهر قائم شهر می زدند یادشان رفته بود که انتخابات در قائم شهر به صورت تمام الکترونیکی برگزار شده بود و درصد خطا در اینگونه انتخابات بسیار پایین است.

براساس این گزارش، فرماندار قائم شهر با بیان اینکه بعضی افراد از همه ی رانت ها استفاده کردند ولی رای نیاوردند و در نهایت انتخابات را زیر سوال بردند ، افزود : یکی دو خبرنگار و سایت هم با این افراد هم سو شده بودند و تلاش شان ، تخریب برگزار کنندگان انتخابات بود .

محمدی در مورد چادر نشینی یکی از شهروندان که عکس آن در فضای مجازی پخش شده بود و یکی از سایت ها بدور از حقایق ، مطالب غیرواقعی را  منعکس کرده بود نیز گفت : این شهروند که منزلش به دلیل ساخت مجتمع کناری ، دچار آسیب دیده بود در سال 83 شکایت کرده و دادگاه نیز همسایه را به پرداخت 30 میلیون تومان محکوم کرد ولی این شهروند که منزلش آسیب دید و در خیابان چادر زد آن سال از گرفتن جریمه خودداری نمود و فکر میکرد به مرور زمان بر مبلغ جریمه افزوده خواهد شد .

حالا سهل انگاری خودش باعث شد تا اینگونه آسیب ببنید ولی بعضی خبرنگاران بدون اطلاع از حقایق به نشر اخبار ناصحیح پرداختند و فرمانداری را تخریب کردند.

فرماندار قائم شهر افزود : صندلی های مسئولین به هیچ مدیری وفا نکرده است لذا باید این صندلی ها فرصتی برای خدمت به مردم باشد.

محمدی در پایان گفت : در ماه رمضان و به برکت این ماه ، افرادی که بعد از انتخابات بنده و دیگر مجریان انتخابات در قائم شهر را تخریب کرده و مورد بداخلاقی قرار داده بودند را می بخشم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :