آخرین عناوین

يکشنبه 4 تير 1396-9:52 کد خبر:43710

ثمره حضور مدیر کل غیربومی در مازندران:

دست اداره کل ثبت اسناد و املاک در جیب انبوه سازان!

به دنبال تخلفات آشکار مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان در جدیدترین تخلّف این اداره کل در مازندران، انجمن انبوه سازان شاکی سوء مدیریت در این اداره است .


به گزارش خزرخبر و به نقل از شلمچه نیوز، به دنبال انتشار گزارشات متعددی از تخلفات آشکار مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان همچون ابطال وکالت نامه های ثبتی و عدم پاسخ مسئولین در خصوص رقم دریافتی برای آگهی های ثبتی از مردم در رسانه های استانی، اینبار شنیده شده که در جدیدترین تخلّف این اداره کل در مازندران، انجمن انبوه سازان شاکی سوء مدیریت در این اداره است.

برپایه این گزارش طبق گزارشات دریافتی و اظهارات یک مقام مسئول در این انجمن، اداره ثبت اسناد و املاک استان مازندران و سازمان نظام مهندسی جهت صدور سند انبوه سازان مبالغ جداگانه ای از متولیان امر دریافت می کردند که این مسئله علاوه بر افزایش زمان صدور سند، بر تسریع در فرایند کار نیز تأثیر منفی می گذاشت.

این گزارش حاکیست به دنبال تسلیم شکایت انجمن انبوه سازان در این خصوص، طی حکم دیوان عدالت اداری ، اداره کل ثبت اسناد و املاک از دریافت هرگونه وجهی از این انجمن منع شد اما متأسفانه مدیرکل این ارگان با توجهی محض نسبت به حکم صادره ، مدعی شد که این حکم از تهران صادر شده و نسبت به آن هیچ گونه تمکینی نخواهد شد.

این گزارش حاکیست این مقام مسئول خاطر نشان کرد اسناد تخلفات مالی اداره مذکور موجود است و ما نیز به رسم امانت و به منظور شفاف سازی این مسئله که در واقع به منظور جلوگیری از تضییع حقوق مردم است، در گزارش بعدی آنها را منتشر خواهیم کرد.

شایان ذکر است متأُسفانه این سوء مدیریت را باید به حساب سیاست زدگی در مدیریت استان مازندران گذاشت که علیرغم مدیران توانمند و آشنا به قوانین ، از مدیران غیربومی در رأس مدیریت ادارات کل استفاده می کند و ثمره آن را ما امروز در این اداره کل پرواضح مشاهده کرده ایم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :