آخرین عناوین

يکشنبه 4 تير 1396-11:52 کد خبر:43716

احداث پارك بانوان ساری

هنوز يك سال از وعده شهردار ساري براي بانوان شهرش نگذشت كه اين روزها خبر از افتتاح فاز اول بوستان بانوان به گوش مي رسد.


به گزارش خزر خبر و به نقل از روابط عمومی و اموربين الملل شهرداري ساري، هنوز يك سال از وعده مهدي عبوري شهردار ساري براي بانوان شهرش نگذشت كه اين روزها خبر از افتتاح فاز اول بوستان بانوان به گوش مي رسد، پروژه اي كه براي مادران شهرم فضاي امني براي قهقهه شادي دخترانشان به ارمغان خواهد آورد.

مي تواني مستانه كودكي هايت را روي پدال هاي دوچرخه هايي كه مدتها جرات سوار شدن بر رويشان را در فضاي نامحرم اين شهر نداشتي ركاب بزني ، روي چمن هايش دمي بياسايي و نگران چشمهاي خيره شده بر شاديهايت نباشي، نگران يك هواي پاك كه سهم تو باشد براي دويدن و ورزش كردن در اين شهر پر تراكم هم نباشي .. آري مهدي عبوري ،شهرداري كه در كنار همه انتقادهايي كه گاه مشفقانه هم به سمتش روانه مي شود مبتكر و فرمانده عملياتي در ساري شد كه شايد سالها با صدها جلسه و فريادها كسي موفق به اجرايي كردنش در ساري نشد.

فاز اول بوستان بانوان به همت او و بر اساس وعده هايش در ساري در حالي اماده افتتاح است كه شاهد برخورداري اين بوستان از پيست دوچرخه سواري ـ فضاي پياده روي ـ جانمايي فضايي براي مادراني كه فرزندان شيرخوار دارند و فضاي بازيهاي مفرح و رستوران ها، بازار چه، تالار اجتماعات، زمين هاي ورزشي شامل واليبال،فوتبال، بسكتبال، زمين بازي كودكان، مهد كودك وگلخانه اي مدرن همراه با آموزش براي علاقمندان ووو.... هستيم. اين بوستان در زميني به وسعت هشت و نيم هكتار در بلوار خزر ساري در حال تكميل مي باشد.

شهرداري ساري اكنون با الگو برداري از كلان شهرهاي كشور و در راستاي ارج نهادن به مقام شامخ زنان، حق شهروندي انها را به رسميت شناخت و براي نقش بي بديل آنها در رشد و ترقي جامعه اولين و تنها پارك بانوان را در ساري ومازندران به آنها هديه كرد.

قطعاً وعده هاي مهدي عبوري از نگاه تيزبين رسانه هاي دلسوز و وزين استان مغفول نخواهد ماند و به زودي با احصاء تمامي وعده هاي وي در طول دوران خدمتش، عملكرد وي در دايره قضاوت افكار عمومي قرار خواهد گرفت بي شك احداث اين پارك مدرن پاداش همراهي واعتماد وحمايت بانوان از برنامه هاي عمراني شهردار ساري به آنان مي باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :