آخرین عناوین

شنبه 6 دی 1393-0:49 کد خبر:4372

موفقیت معاونت فنی و عمرانی شهرداری ساری در آزمونی دیگر:

موفقیت و پیروزی شهرداری ساری در عملیاتی عمرانی و جهادی جدید/سازمان های کم کار کدامند؟!!

معاونت فنی و عمرانی شهرداری ساری در اجرای پروژه ای دیگر و با برنامه ریزی جهادی و هماهنگ با چند سازمان و دستگاه دیگر،توانست به موفقیتی جدید دست یابد.


به گزارش خزرخبر،در کنار انتقادهای سازنده،باید منصف بود و فعالیت های بیش از ظرفیت را هم تحسین کرد تا مشوقی برای حوزه ها و فعالیت های دیگر شود.

عبوری و تیم های مختلف کاری او که با احداث و بهره برداری از فاز اول پارک ملل در 100 روز و با فعالیت شبانه روزی توانسته اند در سطح کشور، ساری را بر سر زبان ها بیاندازند همچنان به فعالیت های عمرانی و فنی خود در مقیاس های کوچکتر ادامه داده و مشغول فعالیت در چند حوزه می باشند.

در جدیدترین فعالیتی که با مدیریت عبوری و نظارت و پیگیری معاونت فنی و عمرانی شهرداری ساری انجام شد می توان به پروژه روبروی اداره راه آهن و انتهای بلوار ارتش اشاره کرد که تعجب بسیاری از کارشناسان و مهندسان را به دنبال داشت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری در مورد این پروژه اعلام کرد:معاونت فنی و عمرانی شهرداری ساری با همکاری شبانه روزی سازمان حمل و نقل و ترافیک،سازمان پارک ها و فضای سبز ،سازمان عمران و  پلیس راهور ساری و ...توانسته اند در کمترین زمان یعنی 7 روز و بدون ایجاد کوچکترین مشکلی در این بخش از ساری،دور برگردانی استاندارد احداث نمایند.

عباس رشیدی افزود:خاک برداری،خاک ریزی،بتن ریزی،آسفالت،جا به جایی و نصب روشنایی ها،ایجاد فضای سبز از کارهایی بوده که در این پروژه در کمترین زمان و با بهترین کیفیت انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای انجام این چنین پروژه هایی معمولا 2 تا 3 ماه زمان لازم است اظهار داشت:مهمترین علت موفقیت در این پروژه همکاری و تعامل ادارات و دستگاه های مختلف بدون هر گونه عذر و بهانه ای بوده است.

رشیدی تصریح کرد: اگر تمامی ادارات و دستگاه های در پروژه های دیگر مانند کمربندی شمالی و ...همکاری و تعاملات لازم را با شهرداری داشته باشند و فعالیت جهادی را در عمل انجام دهند مطمئنا پروژه های دیگر نیز در کمترین زمان و بهترین کیفیت به بهره برداری می رسند.

معاونت فنی و عمرانی شهرداری در ادامه افزود:در آینده پروژه هایی با وسعت کاری و فنی بیشتر و استاندارد های بالاتر در نقاط مختلف شهر انجام و به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش خزرخبر،امیدواریم شهردار ساری موفقیت های حوزه معاونت فنی و عمرانی را به دیگر بخش ها نیز تعمیم داده و در بخش های دیگر نیز از تیم هایی استفاده نماید که بتوانند در حوزه های کاری خود موفق و جهادی فعالیت نمایند نه اینکه فقط به فعالیت های روزمره و عادی خود مشغول باشند.

عبوری باید بداند و قبول نماید که ساری فقط در حوزه فنی و عمرانی عقب ماندگی ندارد و لازم است تا حوزه هایی مانند سازمان پسماند،سازمان عمران ،معاونت فرهنگی و اجتماعی و ...نیاز به بازنگری و جا به جایی مدیریتی و استفاده از مدیرانی مجرب،متخصص ،توانمند و ...دارند تا پیشرفت ساری در یک حوزه خاص نباشد و مردم لایق ساری توسعه و پیشرفت را در تمامی حوزه ها مشاهده نمایند چرا که پیشرفت و توسعه در یک حوزه و عقب ماندگی در حوزه های دیگر باعث توسعه نامتوازن و عقب ماندگی شهری می شود و این یعنی ضربه ای دیگر به ساری.

خزرخبر به زودی سلسله گزارشاتی از حوزه ها ، معاونت ها و سازمان های  موفق و همچنین کم کار و ضعیف شهرداری ساری را با اسناد و مدارک کارشناسی شده منتشر می کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :