آخرین عناوین

شنبه 6 دی 1393-1:36 کد خبر:4374

در جدیدترین جلسه اصلاح طلبان مازندران چه گذشت؟!

انتخاب اعضای هیات رئیسه موقت شورای مرکزی اصلاح طلبان مازندران

در جدیدترین جلسه شورای مرکزی اصلاح طلبان مازندران،اعضای هیات رییسه انتخاب شده اند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی نیوز،بعد از انتخابات شورای مرکزی اصلاح طلبان مازندران که در تاریخ 14 آذر در سالن همایش علوم پزشکی ساری برگزار شده بود ، عصر روز (پنجشنبه) اولین جلسه شورای مرکزی اصلاح طلبان با حضور اکثر اعضا برگزار و در نهایت هیات رئیسه موقت و یک ماهه انتخاب شد.

به گزارش مازنی نیوز ؛ در این جلسه و با رای گیری از اعضا ، در نهایت مهدی احمدی فولادی به عنوان رئیس ، دکتر جواد حق نظر به عنوان نائب رئیس اول ، دکتر محسن نورانی به عنوان نائب رئیس دوم ، فاطمه فقیه به عنوان منشی اول ، اشکان ذهابیان به عنوان منشی دوم و نصرالله بزرگی به عنوان کارپرداز ، اعضای هیات رئیسه موقت شورای مرکزی اصلاح طلبان مازندران را به مدت یک ماه تشکیل می دهند.

هیات رئیسه موقت مسئولیت دارد در مدت یک ماه علاوه بر تدوین مرام نامه و اساسنامه و همچنین مشخص کردن شرح وظایف کمیته ها ، زمینه را برای انتخابات دو ساله هیات رئیسه شورای مرکزی نیز فراهم کند.

به گزارش مازنی نیوز ؛ همچنین در این جلسه صحت انتخابات شهرستان های جویبار و ساری نیز تائید شد و حجت الاسلام جواد قدمی به عنوان نماینده شهرستان جویبار و آقایان مهدی احمدی فولادی ، محبوب نیک زاد و علی اکبر بهمنش و خانم ها کاشی و احمدی به عنوان نمایندگان شهرستان ساری در شورای مرکزی اصلاح طلبان مازندران انتخاب شدند.

ضمن اینکه قرار است هیات رئیسه قبلی به ریاست مهندس طاهرنژاد و دکتر صفاریان انتخابات مجددی در شهرستان های تنکابن و رامسر برگزار نمایند تا نمایندگان این شهرستان ها نیز انتخاب شوند.

به گزارش مازنی نیوز ؛ دیگر اعضای شورای مرکزی اصلاح طلبان استان مازندران عبارتند از :

محمودآباد : سیف الله زاده

بابل : دکتر سید احمد میری ، علیرضا شهیری طبرستانی ، احمد سرخپر ، سید جواد ابوالحسنی و اشکان ذهابیان

بابلسر : قلی تبار

نکا : مصطفی سجادی

کلاردشت : جعفر رستمی فر

آمل : رجائی ، غلامی ، نورانی و رستمی زاده

سوادکوه : نصرالله بزرگی

نوشهر : دکتر قمی

عباس آباد : علی اصغر حسنی

قائمشهر : علی فلاح ، جواد حق نظر و فاطمه فقیه

نور : حجت الاسلام ولی زاده

بهشهر : دکتر هاشمی نسب و امیر عادلانی

فریدونکنار : علی دست باز

چالوس : مختاری

گلوگاه : صیدانلو

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :