آخرین عناوین

شنبه 6 دی 1393-10:9 کد خبر:4375

انتصاب در سپاه ساری:

معرفی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساری

حجت الاسلام شعبان نوذری به عنوان مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساری معرفی شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تسنیم، حجت الاسلام یدالله غلامی در مراسم تودیع و معارفه مسئولان نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساری، از حماسه نهم دی به عنوان روز بصیرت مردم غیور ایران در مقابل فتنه اعلام کرد واظهارداشت: واژه فتنه که ریشه قرآنی و روایی دارد، در جریان حوادث تلخ سال 88 از زبان گویای مقام معظم رهبری جاری و از این فتنه به عنوان فتنه عمیق و عظیم یادشده است.

وی با اشاره به اینکه از آن زمان تاکنون مقام معظم رهبری واژه فتنه را بیش از 500 بار در سخنرانی‌های خود تبیین کردند، افزود: تشخیص حق و باطل، سره از ناسره، صحیح از ناصحیح، انقلابی از ضد انقلاب در شرایط فتنه برای مردم دشوار می‌شود.

غلامی با بیان اینکه خواص که مراجع اجتماعی و صاحب نفوذ بوده در جامعه با ویژگی فتنه بوده نیز صحنه را ترک و موضع خود را در حوزه حق اعلام نمی‌کنند، افزود: نمونه هایی از خواص که ترک موضع کرده و سبب تشدید فتنه شدند، در سال 88 فراوان بوده است.

وی با اعلام اینکه مرز بین دوست و دشمن در جامعه دچار فتنه ناشناخته می‌شود، گفت: در جامعه دچار فتنه، شناخت بین دوست و دشمن و حق و باطل از هم شکسته و مردم دچار ابهام می‌شوند.

غلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب با موضوعات تخطئه و غائله‌های استکباری علیه ایران وجود داشته است، افزود: کودتاها، تحریم‌ها، توطئه‌ها و چالش‌هایی که به ملت ایران پس از انقلاب شده اگر فهرست نویسی شود می توان با آن یک کتاب نوشت.

وی با اشاره به اینکه فتنه سال 88 با رمز تقلب وانمود کردن انتخابات ریاست جمهوری کلیدخورده بوده است، گفت: در کشوری که سازوکارهای رسیدگی به تخلفات و بررسی شکایات وجود دارد، تبیین ایجاد کمیته صیانت از انتخابات به مفهوم زیربار قانون نرفتن است.

 فرمانده سپاه ناحیه ساری نیز با اشاره به اینکه عزت سپاه در این است که در مسیر دین و ارزش های دینی گام برمی دارد، اظهار داشت: قوام و بقای سپاه معلول تقویت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه است.

غلامرضا شریعتی افزود: روحانیت نهاد نمایندگی ولی فقیه در همه ماموریت‌های سپاه حضوری چشمگیر داشته و در ارتقا بصیرت جامعه پاسداری نقش اثرگذاری ایفا کردند.

در این مراسم با معرفی، حجت الاسلام شعبان نوذری به عنوان مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساری از خدمات حجت الاسلام محمدتقی خلیل نژاد تقدیر شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :