آخرین عناوین

پنجشنبه 8 تير 1396-17:1 کد خبر:43760

معاون هواشناسی مازندران خبر داد

تداوم هوای گرم در مازندران/دریا برای شنا مناسب نیست

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران از تداوم هوای گرم در استان خبر داد و گفت: هوای استان فردا صاف تا نیمه‌ابری در ساعات بعد از ظهر با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،احمد اسدی اظهار داشت: روز گذشته شاهد بالا رفتن دما در سطح مازندران بودیم که دمای هوا در مناطق ساحلی تا سه درجه و در ارتفاعات تا ۶ درجه افزایش یافت.

وی افزود: بیشینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت گذشته مربوط به کیاسر ۳۴ و قائم‌شهر، دشت‌ناز، گلوگاه، پل‌سفید، کجور و سیاه بیشه با ۳۳ درجه و کمینه دمای هوا نیز از بلده با ۱۳ درجه گزارش شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه امروز آسمان استان صاف تا نیمه‌ابری در برخی مناطق همراه با رشد ابر خواهد بود، اضافه کرد: روز جمعه هوای مازندران صاف تا نیمه‌ابری در ساعات بعد از ظهر با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود که احتمال رگبار پراکنده در ارتفاعات استان دور از انتظار نیست.

این مسئول افزود: روز شنبه آسمان مازندران صاف تا نیمه‌ابری و در مناطق کوهستانی با رشد ابر پیش‌بینی می‌شود.

اسدی با اشاره به اینکه روز یک شنبه جو نسبتا پایداری در آسمان مازندران حاکم می شود، تصریح کرد: از روز یکشنبه شاهد افزایش دمای هوای استان هستیم که افزایش دمای هوا در اواسط هفته قابل ملاحظه خواهد بود.

وی درباره وضعیت هوای استان، یادآور شد: امروز تغییرات دمایی چندانی نداریم و هوای استان نسبتا گرم است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: دریای مازندران امروز نسبتا مواج بوده و برای شنا مناسب نیست و فردا مواج شده و برای شنا توصیه نمی‌شود.

اسدی در پایان گفت: با توجه به استقرار هوای گرم و اینکه بارش خاصی طی روزهای آینده نداریم افراد از روشن کردن در طبیعت پرهیز کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :