آخرین عناوین

يکشنبه 11 تير 1396-12:7 کد خبر:43804

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران خبر داد:

افزایش قیمت پیاز در بازار مازندران

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران گفت: قیمت پیاز طی روزهای گذشته در بازار مازندران افزایش یافته، به ‌طوری‌که قیمت آن به 5هزار تومان رسیده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران گفت: در حال حاضر شاهد افزایش قیمت پیاز در بازار مازندران هستیم به ‌طوری‌که قیمت آن به 5 هزار تومان رسید.

نکته جالب اینجاست با وجود اینکه زمان زیادی از برداشت محصول پیاز نگذشته شاهد افزایش قیمت محصول هستیم.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران امروز درباره قیمت میوه و تره‌بار در بازار ، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت پیاز در میدان میوه و تره‌بار 3 هزار و 500 تومان است.

امیرحسین فخرآوران بیان کرد: دلیل اصلی افزایش قیمت پیاز بحث بارندگی‌ها بوده که با ورود پیاز بجنورد به بازار طی 10 روز آینده قیمت این محصول کاهش می‌یابد.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر میوه در بازار از قیمت مناسبی برخوردار است، اضافه کرد: همچنین مشکلی نیز در میزان عرضه میوه‌ها در بازار وجود ندارد.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران در پایان گفت: فروشندگان باید با دریافت سود 20 تا 30 درصدی محصول میوه را در بازار به فروش برسانند و دریافت سود بیشتر تخلف محسوب شده و با این موضوع به‌ صورت جدی برخورد می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :