آخرین عناوین

دوشنبه 12 تير 1396-17:38 کد خبر:43821

دادستان بهشهر خبر داد:

تیراندازی بهشهر خصومت شخصی بین دو گروه بود

دادستان بهشهر با بیان اینکه منشاء تیراندازی چند روز اخیر خصومت شخصی میان دو گروه بوده است، گفت: از ظرفیت قانونی برای برخورد با متخلفان استفاده می کنیم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، علی صداقت با اشاره به حوادث چند روز اخیر در شهرستان بهشهر اظهار کرد: دستگاه قضایی شهرستان برای تامین آرامش مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و بدون هراس از بحث‌ها و جوسازی‌ها نسبت به اعمال قانون در برخورد با متخلفان اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه منشاء تیراندازی چندروز اخیر خصومت شخصی میان دو گروه  بوده است، افزود: بهشهر بنا به گزارش‌ها و اخبار واصله شاهد دو تیراندازی به فاصله پنج دقیقه در دو مکان مختلف به ترتیب در بلوار شهید هاشمی‌نژاد (چهارراه گرگان) و نرسیده به چهارراه آزادی شهرستان بهشهر بوده است که علت و منشاء بروز این حادثه خصومت‌های  شخصی میان دو گروه بوده است.

دادستان بهشهر با بیان اینکه تامین امنیت و آرامش شهروندان از ضروریات زندگی در هر جامعه‌ای است، افزود: دستگاه قضایی نیز همواره تلاش‌ بسیاری برای تامین امنیت مردم و شهروندان انجام داده است و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با تاکید بر اینکه ملاک ما در تمامی مسائل قانون است،گفت: با توجه به انتظار مردم از این دستگاه قضایی و نهادهای انتظامی و امنیتی برای برقراری کامل قانون و برخورد جدی و قاطع با متخلفان و برقراری نظم و امنیت از مهم‌ترین وظایف این دستگاه به ‌شمار می آید و قطعا در راه نیل به این اهداف، بدون هراس از بحث‌ها و جوسازی‌ها نسبت به اعمال قانون و اجرای قاطعانه احکام قضایی و تأمین امنیت و آرامش مردم اقدام می‌کنیم تا کمتر شاهد جولان افراد اراذل اوباش برای از بین بردن امنیت همگانی باشیم.

صداقت خاطرنشان کرد: در حادثه اخیر نیز به مثابه دفعات پیشین و در همان دقایق ابتدایی با حضور در محل وقوع جرم تا پاسی از شب، شخصاً پیگیر این اتفاق و دستگیرى مجرمان بوده‌ام و برخورد جدی، قاطعانه و سریع دستگاه قضایی در برابر قانون‌شکنان و افرادی که برای مردم و شهروندان ایجاد ناامنی کنند در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان گفت: در برخورد با متخلفان هیچ‌گونه اغماضی صورت نمی‌گیرد و به جرایم هنجارشکنان در اسرع وقت رسیدگی و اشد مجازات قانونی در مورد آنان اعمال می‌شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :