آخرین عناوین

چهارشنبه 14 تير 1396-12:0 کد خبر:43845

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران اعلام کرد:

مصرف برق در مازندران به اوج خود رسید/ تعطیلی زودهنگام ادارات در روزهای خیلی گرم

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه با توجه به افزایش دمای هوا گفت: مصرف برق امروز به اوج خود رسید و از بالاترین مصرف سال گذشته نیز عبور کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، قاسم شهابی اظهار داشت: با توجه به افزایش دمای هوا، مصرف برق امروز به اوج خود رسید و از بالاترین مصرف سال گذشته نیز عبور کرد.

وی با تأکید بر مدیریت بر مصرف برق، خاطرنشان کرد: به تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی نیز اعلام شده تا دیزل‌ها را وارد مدار کنند که این امر به کاهش مصرف برق کمک می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران ادامه داد: فردا قرار است در جلسه شورای اداری این موضوع که  ساعت کار ادارات یک ساعت زودتر آغاز شود و در ساعات گرما یک ساعت زودتر تعطیل شوند در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم این وضعیت بدون هیچ مشکلی پشت سر بگذاریم.

این مسئول با بیان اینکه به هیچ وجه در ساعات پیک بار امروز از لوازم برقی پرمصرف نباید استفاده شود، اضافه کرد: تمامی تلاش ما این است که گرمای تابستان را بدون خاموشی و قطعی سپری کنیم.

شهابی در بخش دیگری از سخنان خود درباره قطعی مکرر و چند ساعته برق در مناطق جنوب ساری، اظهار کرد: نهایت قطعی برق دو ساعت بوده که برخی دلیل آن را وجود ترانس‌های قدیمی در شبکه می‌دانند در حالی‌که به‌ دلیل افزایش بار مصرف در شبکه رخ می‌دهد.

وی در پایان گفت: در برخی از مناطق برق ‌دزدی و مصرف بیش از حد برق موجب سوختن فیوز و ترانس‌ها می‌شود که مشترکان باید به این موارد توجه جدی کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :