آخرین عناوین

پنجشنبه 15 تير 1396-10:46 کد خبر:43860

هردم از این باغ بری می رسد:

بی‌احترامی استاندار مازندران به خبرنگاران در روز قلم

ترس از افشای عملکرد ضعیف مدیران، ورود خبرنگاران به شورای اداری را ممنوع کرد، این اقدام امروز استانداری موضوع تازه ای نیست و در 4 سال اخیر بارها تکرار شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی خبر، جلسه شورای اداری استان مازندران در صورتی امروز با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور برگزار شد که از حضور خبرنگاران در این جلسه جلوگیری به عمل آمد.

براساس این گزارش، احمد مظفری مسئول روابط عمومی استانداری مازندران ، دستور خیریانپور معاون استاندار مازندران را دلیل عدم حضور خبرنگاران در جلسه شورای اداری دانست و افزود:‌ شب گذشته آقای خیریانپور معاون استاندار مازندران اعلام کرد از حضور خبرنگاران در جلسه جلوگیری شود زیرا مدیران حرف هائی دارند که بهتر است رسانه ای نشود !!!

اتفاقی که مطمئناً بدون هماهنگی با استاندار نبوده است...

خیریانپور از جمله مدیران استانداری مازندران است که بعد از انتصابش به عنوان معاون استاندار ، انتقادات بسیاری از غیرهمسو بودن وی با سیاست های روحانی در 4 سال گذشته عنوان شده است.

هر چند از تیم همراه ربیع فلاح انتظاری بیش از این نمی رود، در 4 سال اخیر بارها به دلیل عدم اطلاع رسانی مناسب به مردم و بیان ضعف ها ، درب جلسات به روی خبرنگاران بسته شده است و اقدام امروز استانداری موضوع تازه ای نیست.

در این 4 سال احمد مظفری نیز ثابت کرده است به جای آنکه حامی خبرنگاران و اصحاب رسانه باشد ، بیشتر نقش یک بله قربان‌گو را برای بالادستی هایش بازی کرده است تا بیشتر مورد ترحم و محبت آنها قرار بگیرد.

در هر صورت این اقدام استانداری مازندران که نمونه ی بارزی از بی احترامی به اصحاب رسانه و اقدام علیه گردش آزاد اطلاعات و اخبار می باشد، همزمان با روز قلم اتفاق افتاد.

به نظر می رسد اگر استانداری مازندران و بسیاری از مدیران اجرائی عملکرد مثبتی داشتند، هیچوقت درب جلسات را به روی خبرنگاران نمی بستند.

با توجه به شعار های روحانی در ایام انتخابات مبنی بر اطلاع رسانی شفاف به مردم ، خبرنگاران و اصحاب رسانه مازندران منتظر تغییرات بسیاری در استانداری هستند تا با رفتن هر چه زودتر ربیع فلاح و همراهانش ، بار دیگر احترام به مردم جهت انتقال اطلاعات و اخبار درست به آنها برقرار شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :