آخرین عناوین

جمعه 16 تير 1396-15:57 کد خبر:43872

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خبر داد:

تامین برق منطقه چهاردانگه از ساری به‌ دلیل انتقال دکل به صورت موقت/ ضرورت مدیریت مصرف برق

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: برق منطقه چهاردانگه از روز شنبه 17 تا 21 تیر ماه از سوی شرکت توزیع برق ساری تامین می‌شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،قاسم شهابی با اشاره به اینکه براساس برنامه‌ریزی از سوی شرکت برق منطقه‌ای مازندران به منظور تعمیرات و به دلیل رانشی بودن زمین و احتمال خطر سقوط دکل و بروز خسارت‌های وسیع  بر روی تجهیزات و قطعی طولانی مدت برق مشترکان منطقه، کابل‌ کشی و جابه‌جایی مدارهای خطوط به دکل جدید، از روز شنبه عملیات انتقال دکل در منطقه چهاردانگه ساری آغاز می‌شود، افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده خطوط تغذیه ایستگاه‌های فوق توزیع کیاسر و سیمان کیاسر (pk601 و lp602) از ساعت 7 صبح روز شنبه 17 تا ساعت 17 روز چهارشنبه 21 تیر ماه امسال برق منطقه چهاردانگه از این دو منبع قطع می‌شود.

وی اظهار کرد: به همین منظور تامین برق این منطقه از سوی شرکت توزیع برق ساری صورت می‌گیرد که لازم است مشترکان نسبت به مدیریت مصرف برق برنامه‌ریزی کنند تا هم دچار قطعی برق نشوند و برطبق برنامه‌ریزی‌های پیش‌بینی شده تعمیرات و جابه‌هایی در زمان تعیین شده صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در ادامه با بیان اینکه روزهای گرمی را پشت سر گذاشتیم به ‌طوری ‌که مصرف برق در مازندران حدود 40 درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: مصرف برق در مازندران روز چهارشنبه به یک‌هزار و 700 مگاوات رسید و از مصرف سال گذشته عبور کرده است.

شهابی در پایان گفت: همچنان توصیه ما این است مردم در مصرف برق مدیریت کنند تا تابستان امسال را بدون قطعی و خاموشی پشت سر بگذاریم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :