آخرین عناوین

شنبه 17 تير 1396-9:11 کد خبر:43877

جاده مرگ باز هم حادثه آفرید:

برخورد سمند با پژو در جاده گهرباران/فراموشی وعده‌ها برای تعریض جاده گهرباران

جاده مرگبار گهرباران شهرستان میاندورود باز هم حادثه آفرید و در این سانحه خودروی سمند و پژو با یکدیگر به شدت برخورد کردند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، جاده گهرباران در ادامه تصادفات مکرر جاده‌ای باز هم حادثه آفرید و دقایقی پیش در این سانحه خودروی سمند و پژو با یکدیگر برخورد کردند.

این تصادف در عبور روستای عزت الدین بخش گهرباران این شهرستان اتفاق افتاد و هر دو خودرو به شدت آسیب دیدند اما صدمات جانی به دنبال نداشت.

رئیس شورای بخش گهرباران با اشاره به اینکه تصادفات جاده‌ای در این جاده مرگبار به روال عادی تبدیل شده است، اظهار کرد: هر هفته شاهد انحراف و واژگونی خودروهای متعدد در این مسیر هستیم.

اسرافیل عرب با انتقاد از کندی روند تعریض جاده گهرباران، خاطرنشان کرد: عرض کم جاده و نبود شانه خاکی در این مسیر، به جایگاه خطرناکی برای اهالی این شهرستان و مسافران تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: در زمان انتخابات قول‌های متعددی برای تعریض این جاده حادثه‌ خیز داده شد که متأسفانه بعد از مدت کوتاهی به فراموشی سپرده شد، از مسئولان امر تقاضا داریم که برای امنیت جان مسافران و مردم مظلوم این شهرستان تدبیری بی‌اندیشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :