آخرین عناوین

شنبه 17 تير 1396-9:19 کد خبر:43878

سخنگوی اورژانس بابل اعلام کرد:

۱۶ مصدوم و یک کشته در واژگونی مینی بوس/ تصاویر

واژگونی مینی بوس در بابل ۱۶ مصدوم و یک کشته برجای گذاشت.


به گزارش خزرخبر و به نقل از وارش، مهدی غلام نیا روشن سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بابل گفت:ساعت ۱۸:۲۹ دقیقه عصر به دنبال اعلام خبر واژگونی مینی بوس در جاده قدیم بابل به آمل بعد از حمزکلا شش پل، بلافاصله همکاران پایگاه های احمدچاله پی، امین آباد، گتاب، دانشگاه، هلی دشت و خشرودپی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه راننده مینی بوس که مرد ۵۰ ساله بود به علت شدت جراحات و خونریزی و علی‌رغم تلاش تکنسین‌های اورژانس و انجام عملیات احیا، جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارشات در این حادثه یک نفر جان باخت، افزود: ۱۶ نفر از سرنشینان مینی بوس نیز مصدوم و با کمک تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بابل گفت: همچنین در این حادثه ۸ مرد ۱۲، ۱۳، ۴۱، ۵۱، ۴۷، ۶۱، ۱۲ و ۲۸ ساله و ۸ زن ۵۵، ۴۶، ۲۶، ۱۵، ۳۴، ۱۱ و ۴۷ ساله و نوزاد دختر ۱۸ ماهه دچار آسیب دیدگی و ملتی تروما و ترومای کمر، کتف، سر و صورت شدند.

روشن افزود: تکنسین های اورژانس۱۱۵  پس از اقدامات پزشکی، مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند،پس از این حادثه که در منطقه حمزه کلا شش پل این شهرستان رخ داد ؛پنج  دستگاه آمبولانس بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :