آخرین عناوین

يکشنبه 18 تير 1396-10:50 کد خبر:43897

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خبر داد:

آستان مقدس امامزاده هاشم به مازندران منتقل می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: آستان مقدس امامزاده هاشم (ع) از دماوند به بخش لاریجان آمل منتقل می شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر، حجت الاسلام ستار علیزاده  با اشاره به اینکه آستان امام زاده هاشم (ع) در حوزه استحفاظی مازندران و متعلق به بخش لاریجان شهرستان آمل است، افزود: از مسئولان شهر دماوند خواهشمندیم که بدون هیچ گونه تنش و با رعایت آرامش و مسائل قانونی در انتقال این آستانه به مازندران به ما کمک کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران افزود: معقدیم که انتقال این آستان با آرامش کامل انجام خواهد شد و ما اهل گونه تنشی نخواهیم بود و با رعایت قانون و طبق دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر کشور این انتقال در اسزع وقت صورت می گیرد.

علیزاده با تقدیر و تشکر از بخشدار لاریجان که تلاش های زیادی در این مهم داشتند بیان کرد: انتقال آستانه در زمانی مقرر انجام خواهد شد و به زودی هیئت امناء آستانه امام زاده هاشم (ع) را انتخاب خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه این آستانه در حال حاضر در دماوند است و به مازندران انتقال پیدا می کند و متعلق به تمام مردم ایران است،افزود: امام زادگان متعلق به عموم مردم ایران اسلامی و همه مردم جهان است که بعضی از امام زادگان استان مازندران زائرین جهانی دارند و متعلق به هیچ شخصی نیستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :