آخرین عناوین

سه شنبه 9 دی 1393-20:26 کد خبر:4391

دومین تغییر اداری مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود منصوب شد

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در دومین تغییر اداری خود رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود را تغییر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، دومین تغییر اداری مدیرکل ورزش و جوانان مازندران عصر امروز در شهرستان میاندورود کلید خورد و مختار مهدوی به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان این شهرستان منصوب شد.

پس از گذشت چهار ماه از حضور حبیب حسین‌زادگان به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران امروز دومین تغییر اداری در دستگاه ورزش استان رقم خورد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران هفته گذشته نخستین تغییر را در بین روسای ادارات انجام داد و حسین دلیلی را جایگزین حسین بریمانی در  اداره ورزش و جوانان ساری کرد.

امروز نیز در دومین تغییرات اداری خود رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود را تغییر داد.

آیین تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود که امروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد مختار مهدوی جایگزین محمد آهنگری شد.

مختار مهدوی که یک مدیر ورزشی است، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی و استاد دانشگاه است و در سال‌های اخیر مسئولیت‌های مختلفی در بدنه ورزش از جمله هیئت فوتبال استان به ویژه در سال‌های گذشته به عنوان یکی از داوران ملی فوتبال کشورمان فعالیت داشته است.

ظاهرا تغییر در ادارات ورزش و جوانان چند شهرستان و حوزه ستادی استان تا قبل از پایان سال‌جاری در دستور کار مدیرکل ورزش و جوانان مازندران قرار دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :