آخرین عناوین

دوشنبه 19 تير 1396-17:2 کد خبر:43914

رئیس فدراسیون دوچرخه‌ سواری خبر داد:

انتصاب رئیس هیأت دوچرخه سواری مازندران

با انجام رأی‌گیری از نماینده باشگاه‌ها و نماینده ورزشکاران، رئیس جدید هیأت دوچرخه‌سواری مازندران منصوب شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، خسرو قمری پیش از ظهر امروز در مجمع عمومی هیأت دوچرخه‌سواری مازندران، اظهار داشت: براساس قانون و مقررات در پایان چهار سال اداره‌ کل، دوچرخه سواری اطلاع‌رسانی می‌کند که افراد داوطلب می‌شوند و به‌عنوان کاندیدای هیأت رئیسه دوچرخه‌سواری انتخاب می‌شوند.

وی افزود: افراد منتخب دارای تجربیات و چهارچوب فعالیت مطابق با قوانین فدراسیون وارد هیأت شده و پس از آن هیأت‌ها از ظرفیت آنها استفاده می‌کند.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری با اعلام اینکه مازندران پیشتاز ورزش کشور است، افزود: پیست دوچرخه‌سواری در ماهفروجک ساری قرار است راه‌اندازی شود و در دستور کار قرار گرفته تا با اختصاص بودجه اختصاصی راه‌اندازی شود.

این مسئول با بیان اینکه درخواست کاندیدای منتخب این است حضور فیزیکی، همکاری و تعامل به‌جا را داریم، افزود: با توجه به اینکه امکانات و دوچرخه‌های موجود ویژه ورزشکاران مستعد هستند و برای خانم‌ها هم با شرایط ویژه بسیار سخت است.

قمری گفت: مازندران در سطح قاره آسیا مدال‌آور و افتخارآفرین بوده است و امیدواریم در دوره‌های جدید همچنان شاهد ترقی و پیشرفت در این بخش باشیم.

براساس این گزارش، بعد از انجام رأی‌گیری از نماینده باشگاه‌ها و نماینده ورزشکاران، احمد میری به‌عنوان رئیس هیأت دوچرخه‌سواری مازندران منصوب شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :