آخرین عناوین

سه شنبه 20 تير 1396-16:26 کد خبر:43930

هردم از این باغ بری می رسد:

قطع گاز چند منزل در سوادکوه شمالی به دستور مدیر عامل شرکت گاز مازندران

گاز چند خانوار در سوادکوه شمالی بدون هماهنگی و به صورت پنهانی امروز قطع شد و باعث مراجعه سرپرستان خانوار به اداره گاز این شهرستان شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تیترامروز، ساعت 11 صبح امروز ماموران شرکت گاز سوادکوه شمالی، گاز چند خانوار را بدون هماهنگی با سرپرستان و یا اعضای خانوار قطع کردند.

بنا بر گزارشهای مردمی رسیده به تیتر امروز بعد از این اقدام شرکت گاز شهر شیرگاه، سرپرست های خانوار که با قطعی گاز مواجه شده بودند به شرکت مراجعه کردند و رئیس اداره گاز به آنها گفته این قطعی به علت بدهی بوده و دستور شخص مدیر عامل گاز استان مازندران است.

این اقدام شرکت گاز به هیچ عنوان در شان دولت تدبیر و امید نیست و انتظار می رود که با تدبیر بهتری با بدهکارانی که حداکثر بدهی آنان به بیش از سیصد هزار تومان نمی رسد برخورد کنند.

رئیس دولت بارها نشان داده است که نسبت به کرامت انسانی مردم عزیز ایران حساس است و نمی پذیرد که پدری به خاطر نداشتن مبلغ ناچیزی نزد فرزندان خود خجل شود.

بهتر است اداراتی که مستقیما با نیاز جدی مردم سر و کار دارند در چنین مواقعی از برخوردهای تند مثل قطع دسترسی مردم به انرژی خودداری نموده تا ابزار به دست مخالفان قسم خورده دولت ندهد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :