آخرین عناوین

جمعه 23 تير 1396-21:36 کد خبر:43957

رئیس کل دادگستری مازندران اعلام کرد:

مشکلات واحدهای صنعتی مازندران جدی است/جایی برای قدردانی و تشکر‌ نمی‌بینم

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه مشکلات واحدهای صنعتی استان بسیار جدی است، گفت: جایی برای قدردانی و تشکر‌ نمی‌بینم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محمدعلی تقوی‌فرد در همایش روز ملی صنعت و معدن در ساری اظهار داشت: صنعت‌ ما بیمار زمین‌گیری است.

وی بیان کرد: به این صنعت داروی قاچاق کالا خورانده می‌شود، صنعت‌گران و شرکت‌های صنعتی را بنده می‌دانم، بانک‌ها مقصر نیستند، واسطه هستند، پول را  از دیگران دریافت می‌کنند و سود می‌دهند.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: بسیار از شرکت‌های تولیدی را با چنگ و دندان نگه می‌داریم و صنعت امروز طبیب قوی می‌خواهد.

این مسئول اضافه کرد: جای نگرانی است که به این بیماران توجه نمی‌کنند، از مسئولان ملی درخواست داریم که استان مازندران، استان کشاورزی است مشکلات جدی دارد، صنعت‌گران مثل بوته‌ها رها شده هستند، اگر این نهال‌ها علف‌های هرز مثل قاچاق تهدید کنند، جای برای پویایی آنها دیده نمی‎شود.

تقوی‌فرد تأکید کرد: بخش تولید و صنعت ما بیمار هست، یک ناحیه صنعتی داریم که همه واحدهای تولیدی آن تعطیل هست، وضعیت فعلی صنعت ما جای قدردانی و تشکر ندارد.

وی بیان کرد: صنعت ‌ران بیماران اورژانسی هستند که نیاز به درمان بسیار فوری و جدی دارند و دولت و مجلس باید نسبت به رفع مشکلات تولیدکنندگان اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران اضافه کرد: صنعت‌گران بسیار پرتلاش و سخت‌کوش هستند در اجرای میدانی مشکلی نداریم ولی در مدیریت و وزارت صنعت، دولت و مجلس نگرانی‌های جدی وجود دارد.

تقوی‌فرد گفت: دولت، مجلس و وزیر صنعت باید به صورت جدی برای رفع دغدغه‌های صنعت‌گران تلاش کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :