آخرین عناوین

جمعه 23 تير 1396-23:8 کد خبر:43961

انتقاد امام جمعه بابل از مسئولین!!

یک‌بار نشده مسئولان دولتی نسبت به روند بی‌حجابی در جامعه ابراز نگرانی کنند

امام جمعه بابل در انتقاد به عملکرد مسئولان نسبت به حجاب گفت:یک‌بار هم نشده که مسئولان دولتی نسبت به روند بی‌حجابی در جامعه ابراز نگرانی کنند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،  حسن روحانی در حاشیه راهپیمایی عظیم عفاف و حجاب مردم بابل ، اظهار داشت: مسئله عفاف و حجاب از دستاوردها و ارزش‌های بزرگ انقلاب اسلامی است و همه مردان و زنان ملزم هستند عفاف و حجاب را رعایت کنند چرا که صیانت و سلامت جامعه در گرو این امر است.

وی افزود: در سال‌های اخیر به سبب بی‌توجهی و عدم برخورد مسئولان با بی‌حجابی شاهد آثار تلخ و پدیده‌های شوم اجتماعی از جمله طلاق، فساد و فحشا در جامعه هستیم که این امر سبب شده است تا بعد از گذشت سه دهه همچنان مسئله عفاف و حجاب مهم‌ترین دغدغه جامعه باشد.

امام جمعه بابل حضور باشکوه مردم بابل در راهپیمایی عفاف و حجاب را بیانگر اهتمام و توجه مردم این شهر به عفاف و حجاب برشمرد و تصریح کرد: همانگونه که مسئولان برای توسعه و رونق اقتصادی در جامعه برنامه‌ریزی می‎کنند توجه به عفاف و حجاب را در صدر برنامه‌های خود قرار دهند تا بیش از این شاهد معضلات اجتماعی در جامعه نباشیم.

روحانی تجمع مردم در راهپیمایی عفاف و حجاب را جلوه اعتراض مردمی نسبت به بی‎توجهی مسئولان نسبت به این امر برشمرد و خاطرنشان کرد: در حالیکه مسئله عفاف و حجاب از دغدغه‌های جدی مقام معظم رهبری است اما برای یک بار هم نشده که مسئولان دولتی نسبت به روند بی‌حجابی در جامعه ابراز نگرانی کنند.

*از صدا و سیما گله داریم

این مسئول با ابراز گلایه از رسانه ملی یادآور شد: از صدا و سیما گله داریم، جای بسی تاسف است با مسئله عفاف با کم‌لطفی برخورد کردند، چقدر توقع می‌رفت صدا و سیما مسئله عفاف و حجاب را با زبان هنر به بهترین شکل در فطرت جامعه نهادینه کند اما کم لطفی کرده است.

روحانی به سند 2030 به عنوان یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های جدی مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: زمانی که مقام معظم رهبری نسبت به اجرای این سند اعتراض کرد با مخالفت شدید دولت مواجه شد اما مراجع، علما و مردم خواستار تعلیق اجرای این طرح شدند که در کشور به تعلیق درآمد.

*مسئولان دولتی چراغ خاموش در حال اجرای سند 2030 هستند

وی ادامه داد: ما می‌دانیم تعلیق سند 2030 تنها در حوزه فرهنگی است، اسناد دیگر این سند در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی به تعلیق در نیامد و مسئولان دولتی به صورت چراغ خاموش در حال اجرای این طرح هستند.

روحانی در پایان گفت: مدل گرفتن از برنامه‎های کشورهای غربی خیانت به فرهنگ اسلامی است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :