آخرین عناوین

شنبه 24 تير 1396-8:42 کد خبر:43964

مدیر امور آب وفاضلاب شهری تنکابن خبر داد:

اصلاح 4500 متر از شبکه فرسوده در تنکابن، خرم آباد، نشتارود و شیرود

مدیر امور آب وفاضلاب شهری تنکابن گفت: 4500 متر از شبکه فرسوده در تنکابن، خرم آباد، نشتارود و شیرود اصلاح می شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی آبفای شهری مازندران ، مدیر امور آبفاشهری تنکابن از اصلاح 4500 متر از شبکه فرسوده شهرهای تنکابن، خرم آباد، نشتارود و شیرود با اعتبار بیش از 4100میلیون ریال از محل بودجه تبصره 3 خبر داد و گفت: در مرحله انتخاب پیمانکار قرار داریم.

براساس این گزارش، شهرام محمدپور به تشریح پروژه های در دست اجرای امور تنکابن پرداخت و افزود:اجرای عملیات ارتقای کیفی آب چاه لپاسر شیرود از طریق نصب پکیج کربن اکتیو و زئولیت با اعتبار بیش از 200 میلیون ریال با پیشرفت  70 درصدی در حال انجام است.

وی، تصریح کرد: پروژه آبرسانی به محلات محمدآباد، شریف آباد، گیل محله و بالاشیرود این شهر نیز با اعتباری بالغ بر 2500 میلیون ریال و 70 درصد پیشرفت در حال اجرا می باشد.

مدیر امور آبفاشهری تنکابن ادامه داد: عملیات اتمام ساخت مخزن 10 هزار متر مکعبی شهر تنکابن شامل ساختمانهای کلر زنی و نگهبانی، انبار لوله و محوطه سازی از محل اعتبارات طرح آبرسانی به تنکابن و خرم آباد با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت  است.

محمدپور، به اجرای طرح اتمام لوله گذاری زون شرقی شهر تنکابن با لوله های چدنی 500 و 600 میلی متری با عبور از رمپ شرق کمربندی و خیابان شهید ابوذر حاتمیان و همچنین احداث 6 باب منهول تاسیسات آبرسانی  با همکاری اداره راه و شهرسازی ،حمل و نقل جاده ای و شهرداری این شهر اشاره و تصریح کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این پروژه بیش از 3300 میلیون ریال از محل اعتبارات طرح آبرسانی  به تنکابن و خرم آباد در نظر گرفته شد که  با 30 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

وی، از ساخت مخزن 5هزار متر مکعبی شهر خرم آباد و احداث 2هزار متر خط انتقال به قطر 500 و 600 میلی متری  خبر داد و گفت: این طرح نیز با اعتباری بالغ بر 32000 میلیون ریال از محل اعتبارات طرح آبرسانی به تنکابن و خرم آباد با انعقاد قرارداد در مرحله تجهیز و آماده سازی کارگاه قرار دارد.

مدیر امور آبفاشهری تنکابن، با بیان اینکه بهره برداری از چاه شماره 10 این شهر نیز با اجرای برق و دیوار کشی و ساخت اتاقک و همچنین نصب پمپ و منصوبات و احداث خط انتقال به طول 300 متر از محل اعتباراتطرح آبرسانی به تنکابن و خرم آباددر مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :