آخرین عناوین

چهارشنبه 10 دی 1393-20:2 کد خبر:4399

اوضاع نابسمان تیم فوتبال صنعت ساری همچنان ادامه دارد!

تقی‌پور برای دومین‌بار استعفا داد/ باقری و بسطامی مربی صنعت شدند

ابراهیم تقی‌پور برای دومین‌بار از سرمربیگری تیم فوتبال صنعت ساری استعفا داد.


پس از اینکه یونس گراییلی در ابتدای فصل از سوی مدیریت باشگاه به عنوان سرمربی صنعت ساری انتخاب شد به خاطر نتایج ضعیف در لیگ از این تیم اخراج و ابراهیم تقی‌پور به عنوان سرمربی جایگزین گراییلی شد ولی در مدت یک ماه فعالیت در این تیم به دلیل مشکلات مالی و اعتراض بازیکنان در این مدت دو بار از صنعت ساری استعفا داد.

با استعفای تقی‌پور بعد از ظهر امروز از سوی مدیریت باشگاه ابراهیم باقری و سعید بسطامی هدایت تیم فوتبال صنعت ساری را بر عهده گرفتند تا این دو مربی سرشناس مرکز استان هدایت صنعت ساری را در ادامه لیگ بر عهده داشته باشند.

ابراهیم باقری که قبل از مسابقات لیگ بازیکنان و تیم صنعت ساری را جمع و جور کرد به یک باره از سوی مدیریت باشگاه کنار گذاشته شد تا یونس گراییلی جایگزین وی در ابتدای فصل به عنوان سرمربی باشد، اما با گذشت حدود چهار یا پنج ماه بار دیگر مدیریت باشگاه دست به دامن باقری شد.

با توجه به اینکه در نیم‌فصل لیگ قرار داریم و مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور تعطیل است، شرایط تیم فوتبال صنعت ساری پس از اعتراض مجدد بازیکنان و کادر فنی این تیم به شرایط سه هفته قبل خود بازگشت و تمرینات این تیم یک بار دیگر تعطیل شد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال صنعت ساری در گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور با 10 امتیاز در رده ششم جدول 9 تیمی قرار دارد.

نیم‌فصل دوم این مسابقات از چهاردهم دی آغاز می‌شود و صنعت ساری که در بحران به سر می‌برد در خانه میزبان خیبر خرم‌آباد است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :