آخرین عناوین

پنجشنبه 11 دی 1393-9:41 کد خبر:4400

با حکم رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور صورت گرفت:

انتصاب رئیس دانشکده کشاورزی پسران ساری

باب اله محمدی به سمت رییس دانشکده کشاورزی پسران ساری منصوب شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی دانشکده کشاورزی ساری، دکتر مسعود شفیعی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با صدور حکمی باب اله محمدی را به سمت رییس دانشکده کشاورزی پسران ساری منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

 امید است با استعانت از ایزد متعال و به مدد دانش و درایتی که بحمدالله از آن برخوردارید، ضمن اهتمام در جهت ارتقاء، توسعه، شکوفایی و تحقق هرچه بیشتر و برجسته تر اهداف و آرمان های والای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای منویات مقام معظم رهبری و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید با رعایت اصول قانون مداری،اعتدال گرایی، صداقت کاری و توجه به امر صرفه جویی در بیت المال با بهره مندی از توانایی و همدلی نیروهای آن مرکز در انجام امور محوله موفق و سربلند باشید.

شایان ذکر است،باب اله محمدی از ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس می باشد که از بدو تاسیس دانشکده کشاورزی ساری تاکنون، در این مرکز به تدریس و انجام مسئولیت اشتغال داشته است.

وی که طی سالهای متمادی مسئولیتهای متعددی از جمله معاونت اداری و مالی این دانشکده را در کارنامه فعالیتهای خود دارد،از اواخر شهریورماه سال جاری سرپرستی دانشکده کشاورزی ساری را بر عهده داشت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :