آخرین عناوین

يکشنبه 1 مرداد 1396-11:22 کد خبر:44068

گله شهروندان ساروی به اقدام یکی از بانک‌ها در شروع ساعت‌کاری به سبک گذشته

با وجود ابلاغ به ادارات، نهادها و بانک‌ها‌ برای تغییر ساعت‌کاری و شروع کار در استان به دلیل گرما، اما برخی به صورت گذشته عمل کرده و موجب نارضایتی مردم شده‌اند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، ساعت کاری ادارات، بانک‌ها و نهادها به دلیل گرما از امروز تا روز سه‌شنبه سوم مرداد طبق اعلام مدیریت بحران استانداری مازندران تغییر کرده و از ساعت6:30 صبح تا 13:30 بعدازظهر عنوان شده است.

مدیریت بحران استان مازندران طی نامه‌ای به همه ادارات دستگاه‌ها، بانک‌ها، بیمه‌ها و فرمانداری های 22 گانه شهرستان‌ها تغییر ساعت کاری را اعلام کرده است اما ظاهرا در برخی اماکن این تغییر ساعت لحاظ نشده و مردم پشت دریای بسته مانده‌اند.

بانک ملت شعبه بلوار کشاورز یکی از آن موارد که شهروندان در ساعت هفت صبح با در بسته آن مواجه شده‌اند.

شهروندان ساروی با ابراز ناراحتی از اقدام بانک در تاخیر یک ساعته در شروع‌ به‌ کار اظهار کرد:طبق تغییر ساعت کاری که به 6:30 تغییر کرده برای انجام کار بانکی به این بانک مراجعه کردم که هنوز باز نشده بود.

وی گفت: به جز من هم تعدادی مردم دیگر هم پشت در منتظر بوده‌اند و وقت‌مان تلف شد و بانک بالاخره در ساعت 7:30 دقیقه شروع‌به‌کار کرد.

با وجود ابلاغ به ادارات برای تغییر ساعت شروع کار ظاهرا برخی به آن عمل نکرده و مانند ساعت گذشته شروع به کار می‌کنند که لزوم رسیدگی به این مشکل مورد توجه است.

انتظار می‌رود که بانک ملت که خود نام مردم یدک می‌کشد در روزهای آینده با شروع به کار در ساعت مقرر یعنی 6:30 صبح موجب نارضایتی مردم و شهروندان و اتلاف وقت آنان نشود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :