آخرین عناوین

يکشنبه 1 مرداد 1396-19:50 کد خبر:44074

مدیرکل مدیریت بحران مازندران خبر داد:

مسافران در بستر رودخانه‌های مازندران اتراق نکنند

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به کاهش دمای هوای استان از فردا، گفت: به دلیل رگباری شدن آسمان مازندران از مسافران می‌خواهیم در بستر رودخانه‌های مازندران اتراق نکنند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تسنیم، علی اصغر احمدی اظهار داشت از فردا تا پنجشنبه، در ساعات بعدازظهر و شب شاهد افزایش ابر به ویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات استان همراه با رگبار و رعد و برق پراکنده خواهیم بود.

وی افزود: از صبح فردا بدلیل احتمال وزش باد نسبتاً شدید دریای خزر نیز مواج پیشبینی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به اینکه در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه حدود 3 تا 5 درجه از شدت گرمای هوا کاسته می‌شود به مردم و مسافران استان توصیه کرد: با توجه به پیش‌بینی بارش‌های رگباری و رعد و برق در دامنه‌ها و ارتفاعات از برپایی چادر، چرای دام و تردد در مسیل‌ها، ارتفاعات و فضاهای باز خودداری کنند.

وی با بیان اینکه قایقرانی، شنا و ورزش‌های آبی در هنگام مواج و طوفانی بودن دریا متوقف شود، افزود: به کشاورزان، مسافران و رهگذران توصیه می‌شود از برافروختن آتش در عرصه‌های منابع طبیعی، مراتع، مزارع و باغات خودداری شود.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران تصریح کرد: به دستگاه‌های اجرایی مرتبط و نیروهای امدادی و خدماتی توصیه می‌شود ضمن آماده ‌سازی تجهیزات و ماشین آلات امدادی، آمادگی لازم جهت هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمات‌رسانی همچون گذشته داشته باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :