آخرین عناوین

پنجشنبه 5 مرداد 1396-10:5 کد خبر:44090

بهـــار همـــدلی:

بازدید نماینده مردم ساری در مجلس به همراه شهردار ساری از پروژه‌های عمرانی شهرداری

محمد دامادي نماينده مردم ساري و مياندرود در مجلس شوراي اسلامي با همراهي مهدي عبوري شهردار ساري از چند پروژه عمراني در سطح شهر بازديد كردند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري ،همدلی راز موفقیت است این جمله در حد حرف نیست در این چهار واژه دنیای تجربه وجود دارد که امروزه بتوانیم به عنوان الگو مورد استفاده قرار دهیم. از این حیث آنچه مد نظر نگارنده در این تحلیل خبری است چیزی جز همدلی و یکپارچگی مسؤلان در اداره امورجامعه نیست.

وحدت رویه و هم‌صدایی مسئولان استانی و شهرستانی در مرکز مازندران را راهی برای توسعه همه جانبه ساری می‌دانیم که این روزها شاهد هستیم نماینده مردم ساری و میاندورود در کنار شهردار مرکز استان پیگیر اجرایی شدن پروژه‌های عمرانی هستند تا شهر ساری به عنوان مرکز استان از همتایان خود عقب نماند.

هر چند که تاکنون این کهن شهر به دلیل برخی اختلاف سلیقه‌ها که در گذشته  ایجاد شد نتوانست به جایگاه اصلی خود برسد اما مثال مشهوری است که گفته می‌شود "هر وقت ماهی را از آب بگیریم تازه است."

بیش از 5 سال از دوران خدمت مهدی عبوری شهردار ساری می‌گذرد مردم مازندران شاهد تحول شگرف به سمت توسعه یافتگی در مرکز استان هستند که در پس این حرکت رو به جلو چیزی جزتعهد، تدبیر و مدیریت یکپارچه امور شهری دیده نمی‌شود. دراین مدت مدیریت امور شهری حدود 500 پروژه همزمان عمرانی و فرهنگی در ساری به صورت همزمان اجرا کرده است که می‌توان مدعی بود بخش عمرانی با پیوست فرهنگی در ساری اجرایی شد.

اجرای پروژه‌هایی از قبیل توسعه بوستان و فضای سبز، زیر گذر و روگذرهای متعدد به منظور کاهش بار ترافیکی، تعریض و توسعه راه‌ها به ویژه کنارگذرها، ایجاد فضاهای فرهنگی و میادین مختلف به زینت نام شهدا و ... بخشی از فعالیت تیم مدیریت شهری در مرکز مازندران است.

نگاه جهادگرانه تیم مدیریت شهری در مرکز مازندران توانست در موقعیتی که کشور دچار بحران اقتصادی و تهدیدات سخت و کمرشکن استکبار جهانی قرار دارد بتواند از طریق مشارکت مردمی پروژه‌هایی را به سرانجام برساند که اگر وابسته به اعتبارات دولتی بود 30 سال زمان می‌برد تا فاز یک پروژه‌ای همچون بوستان ملل به سرانجام برسد در حالیکه این بوستان در مدت 100 روز به مردم ساری هدیه شد و در حال حاضر این پروژه اقدام موثری برای رونق صنعت گردشگری در مازندران محسوب می‌شود.

احداث بوستان ولایت که از سری پروژه‌های کلیدی در ساری است از سری فعالیت‌های تیم مدیریت شهری در دولت تدبیر و امید  است که با تلاش فرزندان ساروی پادگان از مرکز شهر خارج و در حال حاضر به عنوان فضای فرهنگی، گردشگری و تفریحی درآمده است.

روز گذشته شاهد بودیم که محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندورود با شهردار ساری همراه شد و از پروژه در حال احداث بوستان ولایت و چند پروژه عمرانی دیگر بازدید داشتند.

دراین بازدید محمد دامادی با قدردانی از زحمات تيم مديريت شهري و تأكيد بر لزوم فعاليت‌هاي جهادي در حوزه‌هاي عمراني اظهار کرد: نمايندگان ساري در مجلس شوراي اسلامي از هيچ‌گونه تلاش و كمك در مسير برنامه‌هاي مجموعه مديريت شهري دريغ نخواهند کرد و همواره خواستار تلاش مستمر و توسعه پايدار و همه جانبه شهر ساري هستند.

نماينده مردم ساري و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در بازديد از پروژه پارك بانوان هم اين اقدام را گامي بلند برای افزايش نشاط بانوان و توسعه متوازن شهر دانسته و افزود: طراحي و ساخت پارك بانوان از ضرورت‌هاي شهر ساري بوده و اميد است با افتتاح اين مجموعه، شاهد رشد نشاط اجتماعي و افزايش سلامت شهري باشيم.

مهدي عبوري شهردار ساري نيز احداث پارك بانوان با مساحتي حدود ۱۰ هكتار و ايجاد فضاي امن و مناسب براي بانوان ساروي را با هدف تأمين نيازهاي تفريحي قشر بانوان و نيز توليد نشاط شهروندي و دستيابي به سلامت شهري دانست و عنوان كرد: اين پارك شامل سالن‌هايي با فضاي كاملاً پوشيده است كه بيش از ۴۵ كاربري از جمله فضاهاي تفريحي و تجاري در آن تعريف شده است.

وي افزود: فاز نخست و ساخت محوطه‌هاي پارك بانوان ساري به اتمام رسيده و به زودي قابل بهره برداري است.

عبوري با اشاره به روند ساخت بوستان ولايت، اين پروژه را از افتخارات تيم مديريت شهري در راستاي تعالي انديشه شهروندان دانسته و عمليات اجرايي آن را در مرحله تزيين نماهاي ساختماني عنوان كرد.

به گفته شهردار ساري، پروژه بوستان ولايت با دقت و آينده‌نگري طراحي و در حال انجام است و اميدواريم در سال جاري به مرحله بهره برداري برسد.

شهردار ساري نيز ضمن ارائه توضيحات فني در خصوص احداث اين پروژه‌ها، از مهندس دامادي نماينده مردم ساری و میاندورود در مجلس شوراي اسلامي بابت دغدغه‌هاي ايشان در خصوص توسعه و آباداني شهر و پيگيري خدمات و فعاليت‌هاي تيم مديريت شهري قدردانی کرد.

محمد دامادي به همراه تیم مدیریت شهری از پروژه‌هاي بوستان ولايت، زيرگذر شهيد كمالي و روگذرهاي شهيد نوري در منطقه زغالچال  و نيز زيرگذرهاي شماره ۱ و ۲ پل گردن بازديد کرد.

ره‎آوردی که این بازدید برای مردم ساری به همراه دارد از یک بعد نشان از یک‌دلی مسئولان امور شهری در رفع دغدغه‌ها و خدمات رسانی به شهروندان است و از بعد دیگر نشان می‌دهد در سایه همدلی موفقیت‌هایی حاصل می‌شود که می‌تواند الگویی برای پیشبرد اهداف کلان استان و کشور باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :